annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony ILCA-68 - Superieur Automatisch

profile.country.NL.title
TheBlitz.Photography
Lid

Sony ILCA-68 - Superieur Automatisch

Hallo,

 

Ik heb een vraag over de modus "Superieur Automatisch", ik wilde deze modus even uitproberen. Als ik scherpstel, staat er linksboven "Continue opname Driebeeld" waarna die drie foto's maakt als ik de knop indruk.

Na dit probeer ik weer opnieuw scherp te stellen en een foto te maken, maar ik kom niet verder dan het scherpstellen... Wanneer die is scherpgesteld en ik de knop indruk, gebeurt er helemaal niks..

 

Iemand enig idee wat dit is?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Verschijnt er een melding op het scherm? (bv. bezig met verwerken)

Kan je na enkele seconden wel terug een foto nemen?

 

In superieus automatisch heeft de camera normaal verwerkingstijd nodig, maar dan zie je dat ook als boodschap.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
TheBlitz.Photography
Lid

Nee, er verschijnt geen melding op het scherm.. Het rode lampje knippert of licht ook niet op.

 

En na enkele seconden kan ik nog steeds geen foto nemen.. Hij komt niet verder dan het scherpstellen..

 

Ik zie verder ook geen boodschap verschijnen.

profile.country.NL.title
TheBlitz.Photography
Lid

Ik denk ook niet dat het aan m'n SD kaartje kan liggen, de schrijf- en leessnelheid zijn heel hoog.

 

Hoop dat iemand hierop een antwoord heeft, anders zit de modus er voor niks op als die het toch niet doet...

Tags (3)
focusa100
Ontdekker

Hallo, ik heb dit probleem ook met mijn A68 maar ik heb gegoogled en zag dat iemand op de SONY community dit probleem ook had en na wat instellingen uitproberen is zijn conclusie dat dit alleen gebeurt i.c.m. de instelling in JPG+RAW fotograferen in de Superieur Automatisch mode. Dit is klaarblijkelijk een software bug en ik weet niet f sit al opgelost is. Ik hoop dat dit je helpt.

Groet Frans.

profile.country.NL.title
TheBlitz.Photography
Lid

Hallo Frans,

 

Ik fotografeer in RAW en daar heb ik het probleem jammer genoeg ook.. Jammer genoeg heeft Sony nog geen update uitgebracht en ik betwijfel of ze dat nog gaan doen.

 

In ieder geval bedankt voor je reactie!