Deel jouw ervaring!
Krijg nu al horizontale lijnen over de gehele breedte van het scherm. Vooral bij de kleuren Rood naar geel. U raad het al 32 maanden en weer een nieuwe TV aanschaffen.
Voor mij in ieder geval geen Sony meer, dit is echt onaanvaarbaar.