anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ustawienia manualne

kubuleczek3
Początkujący

Ustawienia manualne

Witam, lustrzanke posiadam od czwartku i chcialbym robic zdjecia na ustawieniach polautomatycznych ( A )

Nie wiem czy taka opcja jest dobra dla amatora wiec moglibyscie sie wypowiedziec na ten temat ??

Prosiłbym także o opis tych wszystkich ustawień jak ISO, F i czas

Jestem amatorem. Posiadam obiektyw kitowy dołączony do Sony Alphy 300. Dziś zakupiłem filtr UV. Myślę że zdjęcia w terenie bd troszkę lepiej

czekam na Wasze odpowiedzi i z gory Wam dziekuje

pozdrawiam

97 ODPOW. 97
gonzo-----
Początkujący

Tadeusz napisał(a):

kubuleczek3 napisał(a):

nie wiecie moze jak dobrac odpowiednie ustawienia manualne ??

Czytać, szperać, próbować (to cyfra, więc filmu nie zmarnujesz) bo najlepiej się uczy na własnych błędach.
Na początek spróbuj obejrzeć i zrozumieć to: http://dryreading.com/camera/index.html" target="_blank
Powodzenia!

Heh uprzedziłeś mnie, też chciałem wrzucić link do tego symulatora ;) Od siebie gorąco polecam, dobrze widać co jest od czego i jak działa. Świetna sprawa

kubuleczek3
Początkujący

bardzo ciekawy ten symulator ;)

jest to wersja demo czy tylko jest to nazwa programu : CameraDemo ??

Jeszcze jedni pytanko: Jeśli robie zdjęcia na trybie A, to mam tylko do ustawienia wartość F ??

ISO mam ustawione na automatyczne i czas też, ale nie wiem czy coś jeszcze trzeba ustawić ;/

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Myśleć!
Camera-Demo to program demonstrujący co się dzieje pzry różnych ustawieniach aparatu (camera).
Program "A" (Aperture priority) czyli priorytet przysłony. Ustawiasz przysłonę wg potrzeby/upodobania (np.: portret - otwarta, krajobraz - przymknięta), a aparat automatycznie dobiera czas naświetlania, czyli migawkę. Ewentualne błędy*) automatu można skorygować przyciskiem korekcji "+/-".