annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

beeldscherm problemen VAIO VGN-FW21M

profile.country.nl_NL.title
laia268
Bezoeker

beeldscherm problemen VAIO VGN-FW21M

Beste VAIO-kenners,

Sinds twee dagen loopt er door mijn beeldscherm - om precies te zijn ter hoogte van mijn tabbladen - een verticale grijs/witte streep. Ik ben een behoorlijke leek op dit gebied en vraag me af waar het probleem vandaan kan komen. Ik heb eerder regelmatig problemen gehad met het spontaan verspringen van mijn cursor terwijl ik aan het typen was maar ik weet niet of dit soort problemen verbonden zijn.

Weet iemand hier het antwoord op??

Dank!!

Groet, Laia

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Laia,

deze 2 fenomenen zijn niet aan mekaar gelinkt. Het verspringen van je cursor wordt veroorzaakt door het toevallig en (waarschijnlijk) onbewust beroeren van het touchpad gedurende het typen. In de eigenschappen van je touchpad kan je definieren dat het touchpad automatisch uitgeschakeld wordt tijdens het typen, normaal gezien lost het aanpassen van deze parameter dit probleem op.

De witte lijn op je scherm is een ander paar mouwen. Als je de lijn de hele tijd ziet, dus vanaf het opstarten van je computer (het VAIO-logo dat op je scherm verschijnt vooraleer Windows gestart wordt), is er waarschijnlijk een echt probleem met je scherm dat door de reparatie-dienst bekeken zal moeten worden.

Misschien moet je ook eens proberen om een extern scherm aan je PC te koppelen, om te checken of de lijn ook zichtbaar is op het externe scherm. als dit het geval is, zou het bijvoorbeeld veroorzaakt kunnen worden door een defect aan de grafische kaart.

Gr

Gorecki

profile.country.nl_NL.title
laia268
Bezoeker

Hoi Gorecki,

Heel erg bedankt dat je op mijn berichtje gereageerd hebt. Ik zal meteen dat 'touchpad uitschakelen' checken. Die witte lijn is inderdaad al vanaf het moment van opstarten zichtbaar. Ik zal je advies volgen met het externe scherm.

Nogmaals bedankt.

groet Laia