annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bt Headsets

SjonnieO
Bezoeker

Bt Headsets

Ik ben van plan om een Bluetooth headset aan te schaffen. Ik vraag mij echter af of de VGN-FE31M dit ondersteunt.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi SjonnieO,

je zal ze met mekaar kunnen verbinden, maar wat wil je precies met het Bluetooth oortje doen? Heb je een specifiek model op het oog?
Ik vrees dat stereo Bluetooth headsets niet ondersteund gaan zijn (de VAIO ondersteunt een aantal functies, maar niet allemaal), dus misschien kan je even vermelden welk modelletje je zou denken te kopen en wat je precies wil doen met die headset.

Mvg

Gorecki

SjonnieO
Bezoeker

Hi SjonnieO,

je zal ze met mekaar kunnen verbinden, maar wat wil je precies met het Bluetooth oortje doen? Heb je een specifiek model op het oog?
Ik vrees dat stereo Bluetooth headsets niet ondersteund gaan zijn (de VAIO ondersteunt een aantal functies, maar niet allemaal), dus misschien kan je even vermelden welk modelletje je zou denken te kopen en wat je precies wil doen met die headset.

Mvg

Gorecki


Hoi Gorecki,


De beoogde headset is de "Nokia BH-604 Bluetooth Stereo Heasdet". Het gaat mij hier hoofdzakelijk om het draadloos kunnen beluisteren van muziek die ik afspeel op de Vaio.

M.vr.gr.

John

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Beste John,

voor deze headset heb je inderdaad het stereo headset profiel nodig, maar ik kan niet zo meteen volledige zekerheid vinden of de FE31M dit profiel aan boord heeft of niet (sommige bronnen zeggen dat het ondersteund wordt, andere niet). Misschien kan je even met VAIO-Link contact opnemen om hierover absolute zekerheid te krijgen en zeker geen slechte aankopen te doen.

Of misschien is er hier een andere forum-gebruiker met een FE31M die hieromtrent enige bevestiging kan geven :wink:

Mvg

Gorecki