Hallo,
Vakantie film gemaakt met Sony camera. Film speelt niet goed af op computer, de kleuren worden niet goed weergegeven het lijkt het meest op negatief. Foto,s zijn goed van kleur, film op tv is wel goed van kleur.
Weet iemand waarom de film niet goed van kleur is bij het afspelen in PMB of andere mediaspelers en hoe kan ik dit oplossen.
Met vriendelijke groet,
Rob