annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Duur herstelling FW11E

VincentN
Bezoeker

Duur herstelling FW11E

Mijn VAIO FW11E had een klein gebrek, de fiche waar je de poweradapter moet inpluggen zat los.
Op 5 september heb ik de laptop binnengebracht bij de shop waar ik hem gekocht heb en zij hebben deze de volgende werkdag naar Sony verstuurd. Nu is hij dus al een kleine 4 weken weg. Is het normaal dat zo'n kleine herstelling zo lang duurt?
Ik heb al herhaaldelijk naar de shop gebeld, zij kunnen blijkbaar de status van de herstelling opvragen bij Sony, maar na een goeie week (na de eerste statusaanvraag) weten ze nog altijd niets, hebben ze dus geen status ontvangen.

Is er een mogelijkheid om zelf zo'n status op te vragen? Aan de hand van de serienummer van mijn laptop bvb... ? Waar kan ik dan terecht?
Ik heb deze laptop dringend nodig voor mijn studies, dus ik kan echt niet langer zonder :slight_frown:

Bedankt

2 ANTWOORDEN 2
VincentN
Bezoeker

Ok, naar Sony zelf gebeld (uiteindelijk het telefoonnr gevonden...) maar nu blijkt dat mijn laptop niet eens in hun (herstellings)systeem zit :thinking: :thinking:

De dealer waar ik hem gekocht heb dan maar eens uithoren...

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi VincentN,

4 weken reparatie bij Sony zou vandaag de dag wel heel erg lang zijn, zeker zonder in tussentijd geen nieuws gekregen te hebben.

Vraag het even na bij de dealer, en hou ons op de hoogte. Indien nodig kan ik dit wel even naar Sony escaleren om een up-to-date status te verkrijgen.

Gorecki