annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Harde schijf vervangen VGN-A617M

M@@RTEN
Bezoeker

Harde schijf vervangen VGN-A617M

Hallo,

Heeft iemand al ervaring met het vervangen van de harde schijf van een VGN-A617M? Ik overweeg een snellere van Seagate of WD te installeren maar weet niet of dit zomaar kan.... :smileyblush:


Gr,
M@@RTEN

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi M@@rten,

op dit moment moet je redelijk wat ontmantelen vooraleer een nieuwe schijf kan geplaatst worden. Het uitmekaarvijzen van je toestel betekent ook dat je alle garantie verliest (maar waarschijnlijk is die toch al verlopen). Probeer anders eens deze pdf, hij geeft je wat meer informatie over de sequentie om je toestel te ontmantelen.

Mvg

Gorecki

rremme
Bezoeker

Morge!!
Ik heb ook recentelijk een extra harde schijf in mijn Vaio VGN-AR51J gezet. Ik ben in Windows Vista van 4,2 naar een score van 5,9 gegaan. Bedenk wel dat je op je originele harde schijf van sony een herstelpartitie kan hebben zitten. Ik ben als volgt te werk gegaan:
1. Plaats de nieuwe schijf in een leeg slot van je laptop.
2. Kloon de oude harde schijf naar de nieuw harde schijf(incl herstelpartitie)
3. Wissel de 2 harde schijven om zodat de nieuw harde schijf op de plek van de oude schijf komt te zitten.
4. Installeer eventueel opnieuw windows vanuit de herstel partitie op de nieuwe harde schijf.

Nu heb ik heel leuk 2 harde schijven in mijn laptop zitten met een merkbaar snelheids verschil. Ben van 5400 rpm naar 7200 rpm gegaan.
Is aan te raden om dit ook te doen.
Is alleen de vraag of alle modellen 2 plaatsen voor een harde schijf hebben!!

De groeten !!