annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDMI aansluiting via vaio vgn-ak71s naar Panasonic TV

refibe
Bezoeker

HDMI aansluiting via vaio vgn-ak71s naar Panasonic TV

Heb mijn laptop vaio vgn-ak71s met blue-ray lezer en schrijver aangesloten via een HDMI aan de TV Panasonic TH42PV700F. Als ik blue ray film via laptop op tv scherm wil, heb ik alleen het desktopbeeld (1440x900)van laptop op TV en geluid , maar geen film
TV heeft nochtans 1080 i optie .
Ik heb zowel de HDMI (laatste nieuwe model Monster advanced 1000 ex for HDMI-102 Gbps) ingang van de laptop als van de tv gebruikt.Heb weing ervaring op dit vlak , daarom wie heeft er bruikbaar advies? Van harte bedankt voor jullie respons ;))
refibe

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Refibe,

je kan de film maar bekijken op 1 scherm, je moet kiezen tussen het interne scherm of the externe monitor (je Panasonic flatscreen).

Op welke manier probeer je het beeld op het externe scherm te krijgen? Normaal kan je door een Fn-combinatie (FN+F7 waarschijnlijk) kiezen op welk scherm je het beeld wil laten verschijnen.

Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt om de BluRay disc gewoon af te spelen op je notebook (zonder extern scherm aangekoppeld) en dat alles perfect liep op het LCD scherm van je notebook, right?

Gorecki