Als ik mijn Vaio laptop in de slaapstand heb gehad en dan weer activeer, is het scherm vaak kleiner. Links en rechts is dan een paar centimeter brede zwarte balk te zien en daar tussen in staat dan het gewone scherm. Hierdoor wordt het beeld als het ware in elkaar gedrukt en krijgt dus andere verhoudingen. Ook passen o.a. mijn memo's zich aan aan het nieuwe formaat wat erg vervelend is. Als ik het scherm dicht en weer open doe, is het beeld weer normaal, maar bijv. de memo's staan nog steeds op "klein". Hopelijk heeft iemand een antwoord...