annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Niet goed werkend touchpad

profile.country.nl_NL.title
hansnuis
Bezoeker

Niet goed werkend touchpad

De linkerknop van mijn touchpad doet het niet. Ook tappen op het pad werkt niet. De rechter knop werkt wel.

Het gaat om een e-serie met windows 7. Ik heb het notebook vandaag gekregen en ben al de hele avond bezig. Heeft iemand een idee?

(wanneer ik in de instellingen de knoppen omwissel dan lukt dat wel. De linkerknop werkt als de rechter, de rechter doet dan niets)

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

HAns

5 ANTWOORDEN 5
Merve_Kilic
Bezoeker

heb hetzelfde probleem! heeft u al een oplossing gevonden of is het nog steeds hetzelfde?

hansnuis
Bezoeker

Niet echt opgelost. Heb geprobeerd op internet iets te vinden, is niet gelukt. Ook met driver-updates kom ik niet verder, er is geen update beschikbaar.

Het probleem komt nog slechts af en toe voor. Meestal werkt het wel. Ik heb er alleen nauwelijks last van omdat ik een trackball ben gaan gebruiken. Dat bevalt heel erg goed.

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Probeer anders eens om het touchpad te verwijderen in het apparaatbeheer, even opnieuw opstarten en Windows de drivers terug laten installeren.

Gorecki

hansnuis
Bezoeker

Dank voor je reactie. Ik heb dit al meerdere malen geprobeerd, maar het levert geen oplossing op.

hamzasefiani
Bezoeker

hetzelfde probleem hier

nog andere tips?