annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

pc direct aangesloten op Bravia TV

profile.country.nl_NL.title
fkoning73
Bezoeker

pc direct aangesloten op Bravia TV

Hallo,

Ik heb Sony Bravia kdl 46 z 4500. Hier een pc op aangesloten. Kan de instellingen van de pc niet aanpassen zodat geluid hoorbaar wordt. Geef taan, zit niet in juiste invoermodus. Wie weet wat wel de juiste invoer modus is en hoe verander je dat dan? Bedankt.

mvg Ciske

2 ANTWOORDEN 2
Marker71
Bezoeker

Hoi Ciske,

Bedoe je het geluid over je TV? Want dan heb je een extra kabel nodig en moet je TV een audio-ingang hebben. Ander moet je het geluid gewoon via je PC-speakers laten.

mvg, Mark

fkoning73
Bezoeker

Hoi Mark,

Bedankt voor het meedenken. Kabel van pc naar tv is aangesloten op de audio ingangen van de tv. Inderdaad om geluid over de tv te laten lopen. Dat is met de kabel niet hoorbaar en ligt zoals aangegeven op de tv dat de pc niet in de juiste invoermodus staat. Die invoermodus moet dus verandert worden. Ik weet niet hoe, maar ook niet wat de juiste invoermodus is.

Laat het geluid nu via pc surround set lopen. Ook op andere apparatuur is een surround set aangesloten. Nogal veel speakers dus. De pc surround set wil ik weglaten. De pc wordt als multimedia gebruikt. Films, muziek etc...

Andersom heb ik ook getest. Andere apparatuurover over de pc laten lopen. Helemaal geeen geluid. Niet op tv, niet op pc, niet op bleu ray, gewoon geen geluid. Zoek een manier om alle apparatuur over een surround set te laten lopen.

mvg Ciske