Deel jouw ervaring!
Ik heb sindskort, na het herstellen van mijn Sony Vaio (VPCEB4M1E), problemen met mijn internet en touchpad.
Mijn touchpad werkt volledig niet meer, de knopjes ook niet.
En zodra ik meer dan een halfuur niet bezig ben op mijn laptop 'valt' internetverbinding weg, in principe valt het niet weg maar ik ping er steeds uit waardoor msn om de minuut eruit vliegt en andere programma's ook. Mijn laptop zelf blijft ten alle tijden verbonden met het internet, maar blijft problemen geven.
Eerst dacht ik dat het alleen was bij het vergrendelen van windows, hierna heb ik de instellingen van 'slaapstand na...' op 'nooit' gezet, wat ik altijd heb. Hierna heeft mijn laptop het 1 dag volgehouden om niet het internet niet te laten pingen.
Sinds eergister kwam ik er achter dat het gewoon is bij inactiviteit van meer dan een halfuur, wat ik nog NOOIT gehad heb en ook NERGENS kan vinden.
Dit alles na een herstel via Vaio Care.
Kan iemand mij helpen? Ik moet ten allen tijden online blijven op bijvoorbeeld msn i.v.m. klanten en heb altijd in de browser bepaalde dingen openstaan waarvan gegevens verloren gaan zodra internet/laptop weer eens raar doet.
- EDIT -
Touchpad is echter WEL ingeschakeld volgens Control Center.
Tevens staat bij de eigenschappen/opties van muis en dergelijken alleen de hardware voor 'HID-Muis' (Locatie: USB Invoeraparraat, dus waarschijnlijk mijn normale muis?). Naar mijn herinnering stond er nog iets, maar dat kan ik fout hebben.
Bij apparaatbeheer staat ook alleen maar HID-Muis en toetsenbord. Verder heb ik gekeken wat er geupdate kan worden van HID-Muis en toetsenbord, maar alles is up-to-date.
Message was edited by: chloecremer
Message was edited by: chloecremer