annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

probleem met opladen accu met autolader

profile.country.nl_NL.title
larimana
Nieuw

probleem met opladen accu met autolader

Hallo iedereen,ik heb een probleem met het opladen van mijn accu met een autolader.Ik heb dus een trust autolader 12/24 volt 120 watt en een Vaio vgn serie,nu wil het probleem dat als ik deze gebruik de laptop niet

oplaadt,wel geeft ie aan dat ie oplaadt(volgens het pictogram rechtsonder) en ook het lampje van het opladen brandt,toch loopt de accu gewoon leeg.Ook laadt ie nauwelijks op als de laptop uitgeschakeld is.Graag zou ik

voor dit probleem een oplossing hebben als iemand mij hier mee kan helpen, graag.BVD.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hoi larimana,

lijkt me een defecte lader of een lader die niet genoeg output geeft om een toestel bij en/of op te laden. Wat is de output van je lader?

Geef misschien ook even het correcte modelnummer van je PC (te vinden onderaan het scherm, begint in jouw geval waarschijnlijk met VGN-...)

Gorecki

larimana
Nieuw

Alvast bedankt voor je reactie,het is dus een vaio VGN-NW21EF.Lader is nieuw(120 W) en heeft diverse uitgangen,heb 'm staan op 19,5 volt(ook ff geprobeerd op 20v) Sony geeft hier geen advies over Trust zegt dat de compatibilieit niet is gecontroleerd op deze notebook.Toch leuk van hun dat ze het dan toch maar gewoon verkopen.De lader is gebruikt in een vrachtwagen(24v).Dit is de info die ik je kan geven.Gr

Marker71
Bezoeker

Hoi Larimana,

Het gaat om het aantal ampere, dat de lader kan geven. Als dit te laag is, heeft hij als het ware de kracht niet om je accu te vullen. Had hetzelfde probleem met mijn mobiele telefoon en een autolader. Het is goed dat je een Sony laptop koopt, maar Trust.........Heb zelf de fout gemaakt iets van trust te kopen. Die fout maak ik nooit meer!

larimana
Nieuw

Marker71,alleerst bedankt voor je antwoord en ik denk zelf ook dat je helemaal gelijk hebt.Ook wat betreft Thrust.Is inderdaad geen merk om U tegen te zeggen,het probleem is dat er niet veel alternatieven zijn.De enkele die er zijn hebben slechte aansluitingen.Ga nu over op een 0mvormer van 24v naar 220v dat moet zeker werken in de vrachtwagen.