annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vaio extra knoppen falen

h0er
Bezoeker

Vaio extra knoppen falen

Hallo allemaal, ik heb een Sony Vaio FZ31-E.
Sinds vandaag zijn mijn volume knoppen bovenaan het toetsenbord falende.
Als ik op de 'vol +' knop klik, opent hij, afhankelijk van de applicatie waar ik op dat ogenblik met aan het werken ben de helpfunctie van die applicatie en de zoekfunctie.

Dus gewoon bij mijn bureaublad (Vista Home Premium) opent hij Windows Help & Ondersteuning en Windows Zoeken. Bij Firefox opent hij Firefox Help en Firefox zoeken. Etcetera.

Maar niet enkel de 'vol +' knop faalt, maar ook de andere knoppen, zals de FWD en de RWD knoppen, de play/pause knop, de stop knop. Als ik op deze druk dan komt in een applicatie met een tekstgebied, zoals Notepad, of zoals ik hier aan het typen ben op het forum een reeks tekens waar ik niet om gevraagd heb. Ook NumLock blijkt willekeurig aan en uit te gaan bij druk op deze knoppen.

Ik heb al meerdere malen de Vaio Event Service drivers opnieuw te installeren, maar deze hebben het probleem nog niet verholpen.

Heeft hier iemand nog ervaring mee, een oplossing of is op z'n minst bereid om met mij mee naar een oplossing te zoeken?

Alvast hartelijk bedankt,
Nathan.

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Nathan,

als het herinstalleren van de relevante drivers en software geen soelaas biedt, vrees ik dat dity eerder een hardware-probleem zou kunnen zijn.

Je toestel zou nog onder garantie moeten zijn, dus als er geen vloeistof of iets dergelijks overheen gegaan is, zou dit een reparatie moeten zijn die gedekt is door de garantie. Ik denk dat de beste oplossing zal zijn om het toestel bij VAIO-Link aan te melden voor een reparatie.

Hier vindt je hun telefonische contactgegevens (desnoods moet je boven het gewenste land waarin je je bevindt selecteren).

Gorecki