annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VGN-NS11

Mickdv
Bezoeker

VGN-NS11

Beste iedereen,

Ik ben benieuwd naar de NS11 laptop, wat mensen hier van vinden en wat voor problemen jullie er misschien mee hebben gehad. Hierdoor weet ik in de toekomst wat ik dan eventueel kan verwachten en wat ik er aan kan doen.

Ook vroeg ik me af of er een beetje gegamed kan worden op de genoemde laptop. Ik heb zelf alleen Football Manager 2009 getest, dit leek me niet zo'n heel zwaar spel maar toch vond ik het er grafisch niet al te best uit zien. Ik hoop binnekort een grote RPG erop te kunnen testen zodat ik een beetje kan inschatten wat de VGN-NS11 aankan.


Enige ervaringen die jullie mij kunnen vertellen en mij tegelijkertijd op de weg helpen :)?



Groeten,

Mickdv

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hoi Mickdv,

ziehier de minimum specificaties voor het spelletje dat je vermeldde:

OS: Windows XP or Vista
Processor: XP: 1.4GHz or Faster / Vista: 2.0GHz or Faster
Supported Processors: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon
Memory: XP: 512MB RAM / Vista: 1.0GB RAM
Hard Drive Space: 2GB
DVD-Drive: 4x Speed
Video Card: 128MB *Supported Chipsets (see below)
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Directx: Version 9.0c (included)
LAN: TCP/IP compliant
Input: Keyboard, Mouse

*Supported Chipsets - Nvidia FX 5900 Ultra or greater; ATI Radeon 9800 or greater; Intel 82915G/82910GL or greater.
Earlier cards may only display 2D Match Viewer Mode and are not supported. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported

Vooral het laatste zinnetje zou best wel eens problematisch kunnen zijn als je dit op een NS11 wil laten draaien. Ik kan me inbeelden dat het spel weldegelijk kan gespeeld worden op bepaalde modellen, maar dat de grafische instellingen op de laagste waarden gezet moeten worden. Dit is enkel een veronderstelling op basis van mijn persoonlijke ervaring in het verleden (ik heb noch een NS noch het spel dat je vernoemt), maar ik vrees dat je zal moeten opteren voor een model met een high-end grafische kaart (met spijtig genoeg een bijhorend prijskaartje). Gaming is eigenlijk nog overwegend een desktop-domein, niettegenstaande de evoluties van de laatste jaren.

Gorecki