Deel jouw ervaring!
Goedemorgen,
ik heb een KD49X7055 in combinatie met een theater stand RHT-G550 wat goed werkt. Nu wil ik een bluetooth verbinding maken omdat mijn vrouw doof begint te worden een de tv keihard moet staan. Als mijn vrouw via airpods zou kunnen luisteren en gewoon naar de tv, kan het geluid op een normale sterkte.
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
Mvrgr. Gert
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo allemaal,
ik heb de volgende (goed werkende en tot volle tevredenheid van mijn vrouw) oplossing gevonden.
Airpods pro (Apple) en een Iphone 7 verbonden met BlueTooth en daarna op de telefoon gekozen voor live luisteren. Telefoon onder de tv gelegd en de telefoon fungeert nu als transmitter.
Ik kijk tv op mijn sterkte en mijn vrouw via de Airpods en de geluidsregelaar van de telefoon.
Mijn probleem is hiermee opgelost.
Volgens de ondersteunings pagina van de X7055 heeft deze geen BlueTooth-profiel aanboord.
Nee
73's
Beste Pa3eia,
bedankt voor het antwoord, klopt helemaal, vandaar dat ik er een bluetooth transmitter er tussen wil zetten. Maar hoe en waar weet ik eigenlijk nog niet.
@Visgoud schreef:
Beste Pa3eia,
vandaar dat ik er een bluetooth transmitter er tussen wil zetten. Maar hoe en waar weet ik eigenlijk nog niet.
Een BlueTooth transmitter die gevoed kan worden d.m.v. de digitale optische verbinding zodat eventueel de TV-speakers ook actief kunnen blijven.
suc6 ermee,
73's
Weer bedankt, zowel de tv en de theatre stand heeft een optische aansluiting.
Welke zal ik gebruiken voor de verbinding met de bluetooth transmitter?
Ik neem aan dat ze al zijn verbonden via HDMI?
Pak het apparaat waar je brongeluid vandaan komt. Als je via een setup-box TV kijkt en deze zit in je home theater aangesloten, dan pak je die.
Hallo allemaal,
ik heb de volgende (goed werkende en tot volle tevredenheid van mijn vrouw) oplossing gevonden.
Airpods pro (Apple) en een Iphone 7 verbonden met BlueTooth en daarna op de telefoon gekozen voor live luisteren. Telefoon onder de tv gelegd en de telefoon fungeert nu als transmitter.
Ik kijk tv op mijn sterkte en mijn vrouw via de Airpods en de geluidsregelaar van de telefoon.
Mijn probleem is hiermee opgelost.