Deel jouw ervaring!
Hallo,
Een poosje terug heb ik mijn soundbar al ingewisseld bij de MM wegens een defect. Toen heb ik besloten via de garantie een HT-XT2 te nemen. Nu is deze na 2 maand ook al weer defect. Het opstarten duurt gigantisch lang. Hij blijft please wait aangeven. Verder kan ik niet eens de input meet switchen en het sound field veranderd ook niet meer. Ik heb nog garantie, maar ik ga niet weer 2 weken op een reparatie wachten om te horen dat de reparatieonderdelen niet voorradig zijn. Het valt me gigantisch tegen dat van een merk als Sony geen topkwaliteit meer verwacht kan worden. Dat de music services niet meer werken ok, maar dat ik nu alweer naar de MM moet gaan, terwijl ik kwaliteit verwacht stelt me echt zwaar teleur.
Klinkt inderdaad vervelend. Het beste is toch echt om dit bij MediaMarkt aan te geven. Zij moeten met een passend alternatief komen.
Welkom in de Sony community,
Dit is wel heelveel pech hebben, ben eerlijk gezegd in Europe nog geen meldingen tegengekomen dat de kwaliteit tegenwoordig tegen valt van de Soundbar's.
Gewoon bij MM aanspraak maken op je wettelijke garantie.
suc6 ermee,
73's
Wel heel apart,
wat kan de oorzaak zijn dat 2x het mainboard van een MT500 in korte tijd defect gaat.
- Aangesloten apparatuur
- Elekticiteits net
- Wordt er misschien een speciale aansluitdoos gebruikt?
73's
Zie het antwoord in dit topic.
73's
Ik heb exact hetzelfde probleem , Soundbar was defect na 1,5 jaar. Gerepareerd ( Mainboard defect) . Nu 1 jaar later weer hetzelfde probleem. Net bericht gehad dat de soundbar "total loss " is verklaard omdat onderdelen niet meer leverbaar zijn.....
Ik krijg 80 euro terug van MediaMarkt ( vanwege de levensduur restwaarde) maar wel heel erg teleurstellend, en slecht voor de merknaam SONY