anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

MATRIX------
Początkujący

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę! :rolling_eyes:

66 ODPOW. 66
profile.country.PL.title
Paulina.
Poszukiwacz

Paulina jeśli Cię stać, to kup od razu 900tkę....tam to jest megapixelów


kris prosiłam bez zgryzliwych uwag nie posiadam takich pokładow pieniedzy to bedzie moja pierwsza lustrzanka myslałam ze na serio piszesz ze mna zastanawiam sie i dlatego jestem ciekawa waszych kom.. a ty mi wyskakujesz 900 :shock: sory nie ma sensu sie pytac w takim razie i prosic o porade uwierz Ja te posty traktuje powaznie skoro 300 starczy ok

Ps kiedys Cie dopadne naprawde :slight_smile: zgryzliwy tetryku
dobra dzieki narazie...

profile.country.en_GB.title
gnembon
Początkujący

kris napisał(a):

wratislavian napisał(a):

j
a350 to poprostu element polityki firmy, celne posuniecie marketingowe, a także broń w wojnie na Mpix.


tak na prawdę, to zastanawia mnie walka gnembona w tym temacie....Gnembon czemu kupiłeś 350tkę?


odpowiedź jest prosta ;-) akurat na nią była spora promocja w zestawie z SAL75300. W efekcie była w cenie A300 z Sigmą APO (tak w przybliżeniu). Myślałem o A300, bo widziałem zastosowanie dla tej implementacji LV, a różnica w wielkości wizjerów jak dla mnie była pomijalna (jakoś nie widziałem tych kilku procent różnicy).