Podziel się wrażeniami!
Otóż jestem amatorem fotografii z Bydgoszczy. Kupiłem sobie 3 lata temu Kodaka Easyshare Z650 za ok 700zł na necie. Jest to kompakcik. Posiada PASMo więc lekko się zapoznawywałem przed przerzutką na lustrzaka. Chcę sobie zakupić Sony alpha 350 (bo widziałem reklamę ^_^ suuuper!). Przeczytałem już dwie dobre książki o makro fotografii. Moje pytanie jest takie czy jest to dobry aparat do makro fotografii i czy przydał by mi się też na fotołowy (bo lubię robić zwierzętom zdjęcia w lesie). W obiektywach jestem kompletny cieniak. Waham się nad teleobiektywem i makro obiektywem. Prosiłbym jeszcze czy ktoś mi morze wytłumaczyć co oznaczają te numerki na obiektywie to może bym się bardzie zaznajomił ze sprzętem. Pytania te kieruję tutaj na forum ponieważ moje zdanie jest takie, że na forach zbierają się najmądrzejsi ludzie z danych dziedzin i są bardzo pomocni. Równie dobrze mógłbym zwrócić się o pomoc sprzedawce np. w Vobisie, ale wiem że Wy jesteście lepsi a ja liczę na Was. Wahałem też się nad dobrym umieszczeniem tematu. Jak złe miejsce wybrałem to przepraszam adminów.
Mogę dać moje najlepsze zdjęcia z makro fotografii i fotołowów. Nie wiem czy to coś da, ale popatrzcie:
Drugie zdjęcie:)
Bo nie wiem jak dać dwa na jednym poście:)
Tyle ludzi chodzi po forum i siedzi cicho w mojej sprawie.
LUDZIE PROSZĘ O POMOC!!!
Odezwcie się chociaż Wy Lajam, Rafiki, JasioS czy Jacek80
PROSZĘ!!!
PROSZĘ WEJDŹCIE NA TEN TEMAT!!!
ODPISZCIE MI!!!
Może trzeba wymyśleć atrakcyjną nazwę na temat i zadać mniej skomplikowane pytanie?
LUDZIE POMÓŻCIE POTRZEBUJĄCYM A TRAFICIE DO NIEBA:
"...zaprawdę powiadam Wam głodnego nakarmiliście to i mnie żeście nakarmili albowiem teraz Królestwo Niebieskie należy także do Was... "
Spokojnie
Pierwsza rada - wstawiaj zdjęcia w Foto Galerii nie w wątku o A300/350