anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jestem amatorem!!!

Pumba------
Początkujący

Jestem amatorem!!!

Otóż jestem amatorem fotografii z Bydgoszczy. Kupiłem sobie 3 lata temu Kodaka Easyshare Z650 za ok 700zł na necie. Jest to kompakcik. Posiada PASMo więc lekko się zapoznawywałem przed przerzutką na lustrzaka. Chcę sobie zakupić Sony alpha 350 (bo widziałem reklamę ^_^ suuuper!). Przeczytałem już dwie dobre książki o makro fotografii. Moje pytanie jest takie czy jest to dobry aparat do makro fotografii i czy przydał by mi się też na fotołowy (bo lubię robić zwierzętom zdjęcia w lesie). W obiektywach jestem kompletny cieniak. Waham się nad teleobiektywem i makro obiektywem. Prosiłbym jeszcze czy ktoś mi morze wytłumaczyć co oznaczają te numerki na obiektywie to może bym się bardzie zaznajomił ze sprzętem. Pytania te kieruję tutaj na forum ponieważ moje zdanie jest takie, że na forach zbierają się najmądrzejsi ludzie z danych dziedzin i są bardzo pomocni. Równie dobrze mógłbym zwrócić się o pomoc sprzedawce np. w Vobisie, ale wiem że Wy jesteście lepsi a ja liczę na Was. Wahałem też się nad dobrym umieszczeniem tematu. Jak złe miejsce wybrałem to przepraszam adminów.

48 ODPOW. 48
PiterSam-----
Początkujący

Witam wszystkich

Wiec tak jesli chodzi o aparat to zastanawiam sie po co Ci 350 wystarczy 300 i tak wydasz od groma kasy na szkielka i filtry do tych szkielek ... i tak nie ma co szalec bo potem trzeba wszystko naraz ogarnac i poznac a tak sie nie da robic dobrych zdiec::-) Musisz pamietac o ostrosci zdiec aby byly zblizone do zylety tych najostrzejszych a wiec podstawa statyw w ostatecznosci monopad... i jak bardzo chcesz zadbac o ostrosc to wezyk spustowy... dopiuero potem zacznij sie bawic obiektywami staloogniskowymi o dobrej jasnosci... to sa juz koszta:-) Pozdrawiam

Pumba------
Początkujący