anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jestem amatorem!!!

Pumba------
Początkujący

Jestem amatorem!!!

Otóż jestem amatorem fotografii z Bydgoszczy. Kupiłem sobie 3 lata temu Kodaka Easyshare Z650 za ok 700zł na necie. Jest to kompakcik. Posiada PASMo więc lekko się zapoznawywałem przed przerzutką na lustrzaka. Chcę sobie zakupić Sony alpha 350 (bo widziałem reklamę ^_^ suuuper!). Przeczytałem już dwie dobre książki o makro fotografii. Moje pytanie jest takie czy jest to dobry aparat do makro fotografii i czy przydał by mi się też na fotołowy (bo lubię robić zwierzętom zdjęcia w lesie). W obiektywach jestem kompletny cieniak. Waham się nad teleobiektywem i makro obiektywem. Prosiłbym jeszcze czy ktoś mi morze wytłumaczyć co oznaczają te numerki na obiektywie to może bym się bardzie zaznajomił ze sprzętem. Pytania te kieruję tutaj na forum ponieważ moje zdanie jest takie, że na forach zbierają się najmądrzejsi ludzie z danych dziedzin i są bardzo pomocni. Równie dobrze mógłbym zwrócić się o pomoc sprzedawce np. w Vobisie, ale wiem że Wy jesteście lepsi a ja liczę na Was. Wahałem też się nad dobrym umieszczeniem tematu. Jak złe miejsce wybrałem to przepraszam adminów.

48 ODPOW. 48
profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Grzesiu, ale takiemu ptakowi to każde piórko można policzyć! :nauseated_face:
A w ogóle, to chciałem tylko pokazać, żr macro to nie tylko 50mm i fotki z kilku centymetrów. Ale też całkiem porządne tele (stałka!) i nie takie drogie. I skalę ma 1:1 ;)

------------------------------
fotoamator
Znajomy-----
Początkujący

Obiektywy Macro są kozackie. Miałem przyjemność pobawić się jeżeli się nie mylę to Sony 100mm f2.8. Szkiełko super, faktycznie nie jest za szybkie, ale ostrość świetna.
Takie moje przykłady, na pewno nie są idealne, wiem o tym ;)

oldguest
Początkujący

Witam pozwolę sobie na zadanie pytania.