Podziel się wrażeniami!
Otóż jestem amatorem fotografii z Bydgoszczy. Kupiłem sobie 3 lata temu Kodaka Easyshare Z650 za ok 700zł na necie. Jest to kompakcik. Posiada PASMo więc lekko się zapoznawywałem przed przerzutką na lustrzaka. Chcę sobie zakupić Sony alpha 350 (bo widziałem reklamę ^_^ suuuper!). Przeczytałem już dwie dobre książki o makro fotografii. Moje pytanie jest takie czy jest to dobry aparat do makro fotografii i czy przydał by mi się też na fotołowy (bo lubię robić zwierzętom zdjęcia w lesie). W obiektywach jestem kompletny cieniak. Waham się nad teleobiektywem i makro obiektywem. Prosiłbym jeszcze czy ktoś mi morze wytłumaczyć co oznaczają te numerki na obiektywie to może bym się bardzie zaznajomił ze sprzętem. Pytania te kieruję tutaj na forum ponieważ moje zdanie jest takie, że na forach zbierają się najmądrzejsi ludzie z danych dziedzin i są bardzo pomocni. Równie dobrze mógłbym zwrócić się o pomoc sprzedawce np. w Vobisie, ale wiem że Wy jesteście lepsi a ja liczę na Was. Wahałem też się nad dobrym umieszczeniem tematu. Jak złe miejsce wybrałem to przepraszam adminów.
pół roku temu kupilem a300 i dwa kity.
z mojego doświadczenia moge Ci jeszcze doradzić zebys zamiast 350 i kitów wziął a300 samo body dorzucił kilka setek i dokupił jakieś fajne szkiełko (jakie to zależy już od tego co chesz fotografić) ale jakis spacerzoom na poczatek to dobry start.
wratislavian napisał(a):
pół roku temu kupilem a300 i dwa kity.
z mojego doświadczenia moge Ci jeszcze doradzić zebys zamiast 350 i kitów wziął a300 samo body dorzucił kilka setek i dokupił jakieś fajne szkiełko (jakie to zależy już od tego co chesz fotografić) ale jakis spacerzoom na poczatek to dobry start.
Witam Wszystkich !
Amatorką jestem i to baardzo poczatkującą zaczęłam od kupna aparatu a dopiero potem od nauki, czasami wychodzi cos ciekawego, większość warta śmiechu
Pozdrawiam w nadziei na odpowiedź
Na efekty "nauki" poczekamy