annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BATTERIJ VGN-FZ21M MAAR 2UUR??

nes82
Bezoeker

BATTERIJ VGN-FZ21M MAAR 2UUR??

ik heb sinds enkele weken een nieuwe vaio maar last van batterij. Het is toch niet normaal dat deze na volledig opgeladen te zijn minder dan 2 uur meegaat?
Zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben?

Hij is nog nieuw dus de batterij zou toch lang moeten meegaan denk ik dan.

6 ANTWOORDEN 6
Gizmoke
Bezoeker

Ik denk het niet hoor.

Als ik de mijne volledig laat opladen, dan op energiebesparing zet en de adapter uit krijg ik ook maar 2 uur.

Lijkt me normaal, al die multimediasnufjes alles verbuikt meer energie, ...

jela
Bezoeker

Hier ook, 2 weken oude cr11s. Kan em net zonder adapter naar boven nemen om wat uit te printen (heb de printer op de slaapkamer) en dan beginnen de accu-meldingen al.
Heb wel alles aan staan wifi, bluetooth (vaio muis). Jammer dat men op deze nieuwe snufjes de accu niet op heeft aangepast. Dit is bijna een standalone computer zo.

Het printerpropleem heb ik nu opgelost met een wifi hp printer (cartridges waren op en een nieuwe kost bijna hetzelfde), wat perfect werkt. Kan de laptop weer aan de lader blijven-:)

jean.boone
Bezoeker

Hallo heb ook zelfde probleem met de batterij,na 2 uur is het gedaan en kan ik weer opladen,vindt het spijtig.

royheffels
Bezoeker

2 uur?? hield die van mij dat maar uit. mijn vaio ar41s ongeveer 50 min.

NYG
Bezoeker

ligt er natuurlijk aan wat je allemaal aan hebt staan qua programma's
als je bijv wifi en bluetooth heb opstaan dan gebruikt tie natuurlijk meer energie
tenminste ikzelf heb ook een fz21m en ik kan als ik alle ongebruikte programma's zoals msn,vaio update etc uitzet met gemak een HD-film van 2 uur bekijken

speedyb
Bezoeker

Hallo,

Ik had hetzelfde probleem, maar daarnaast ook nog dat als ik mijn laptop een week uitlaat de batterij ook leeg is.

Ik heb gebeld met Sony, deze stuurden mij een nieuw accu, hiermee was het probleem niet weg. Hierna hebben ze mijn laptop opgehaald. Na 2 weken kreeg ik deze terug maar met de opmerking dat ze niets gedaan hebben.

hierna is wel het probleem minder. Kan nu ongeveer 3 a 4 uur doen op mijn laptop

Energy stand staat op Vaio optimized
WIFI en BLUETOOTH staan aan.