annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluray Spiderman 3 ?

bartbraet
Bezoeker

Bluray Spiderman 3 ?

Hallo, ik heb me een klein maandje geleden een FZ21M aangeschaft, normaal krijg je na registratie bij Club Vaio toch een bluray van Spiderman 3? Ik heb tijdens de registratie procedure geen bevestiging gehad, of geen antwoord of enig welke melding dan ook die erop duidt dat de aanvraag goed verlopen is en dat ik die bluray binnen x aantal termijnen ga ontvangen...

Heb ik iets fout gedaan? is dit normaal? Zo neen, waar kan ik ervoor zorgen dat ik die bluray-disc toch krijg?

26 ANTWOORDEN 26
Gizmoke
Bezoeker

Hey,

je bent zeker niet de enigste. De eerste die de Blu-ray al ontvangen heeft moet nog geboren worden denk ik.

Er is al een topic over:
http://club.vaio.sony.be/clubvaio/BE/nl/forum/viewthread?thread=47449

Ik heb deze begin oktober gekocht en heb ook nog niets ontvangen. Ben dinsdag 6 november zelfs door iemand van sony opgebeld dat alles in orde was en dat ik deze de komende week (die wxeek dus) zou ontvangen. We zijn nu precies 14 dagen verder en nog niets.

bartbraet
Bezoeker

Oooh, maar dus blijkbaar heeft niemand daar een soortement bevestiging van gehad...

Wel jammer, ik had graag eens geweten of mijn BD-lezer wel ok is...

Je weet maar nooit !

Gizmoke
Bezoeker

Je zal de film moeten kopen denk ik :slight_smile:

NYG
Bezoeker

weet er iemand toevallig al videotheken die blu ray/hd dvd films verhuren

bartbraet
Bezoeker

IK HEB MIJN BD ! vandaag ontvangen !

Gizmoke
Bezoeker

Idem hier, vandaag ontvangen

En wat nog beter is ... ik kan hem niet afspelen en de laptop staat nog steeds in zijn originele configuratie, joy oh joy

bartbraet
Bezoeker

Hai hai hai toch, sukkelaartje :slight_smile:
Gelukkig bestaat er een update op de nieuwe bluray standaarde te ondersteunen, ga naar de downloads pagina voor onze FZ21M en haal daar even een 77MB grote update voor windvd af 😉

Gizmoke
Bezoeker

Alsof ik dat nog niet gedaan had.

PowerDVD, dat doet het super, zonder eerst alle programm's te laten flippen.

NYG
Bezoeker

ik heb hem nog steeds niet :cry:
maar wordt het pakje gewoon door de brievenbus gedaan of komt er iemand van sony of tnt het afleveren en dat je dan iets moet ondertekenen

ps wat is die download pagina? is dat gewoon dat vaio update?