annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bluray Spiderman 3 ?

bartbraet
Bezoeker

Bluray Spiderman 3 ?

Hallo, ik heb me een klein maandje geleden een FZ21M aangeschaft, normaal krijg je na registratie bij Club Vaio toch een bluray van Spiderman 3? Ik heb tijdens de registratie procedure geen bevestiging gehad, of geen antwoord of enig welke melding dan ook die erop duidt dat de aanvraag goed verlopen is en dat ik die bluray binnen x aantal termijnen ga ontvangen...

Heb ik iets fout gedaan? is dit normaal? Zo neen, waar kan ik ervoor zorgen dat ik die bluray-disc toch krijg?

26 ANTWOORDEN 26
profile.country.en_BE.title
claeysfloris
Bezoeker

Ik heb mijn FZ21M aangekocht op 8 oktober als ik mij goed herinner, de dag dat hij uitkwam, in Sony Center Gent.
ik heb mij meteen geregistreerd maar ook nog steeds niets ontvangen. ik heb wel een bluray gekocht van The Departed en die werkt perfect, dus daar zal wel al geen probleem in zitten zeker?

veel dank

bartbraet
Bezoeker

Je zit ook niet meer bepaald gewone dvd of pal/ntsc video's af te spelen he, voor HD ga je automatisch je GPU en CPu zwaarder belasten, en dit op een laptop, oké, onze FZ21M's zijn nu niet bepaald lichte typetejes, maar met HD heeft iedere pc toch wel wat te doen hoor (Workstations daar gelaten).

PowerDVD slurpt bij mij ook heel wat op, je moet gewoon geduld hebben... Werkt het echt niet en hangt je pc zichzelf op? Probeer dan eens powerdvd al te openenen, en de bluray er dan in te pleuren, vervolgens sleep je de bluray in deze computer naar powerdvd, dat zou normaal wel moeten gaan...

Als het dan nog niet lukt, probeer dan even aero en alle grafische poespas van vista te disablen, normaal schakelt powerdvd automatisch het kleurenschema aan, wie weet loopt er daar iets fout. Heb je geupdated via de site of via de vaio tool zelf? haal de installer van de site zelf af, en niet via update programma's van vaio zelf....

NYG
Bezoeker

en wat is die link van die site waar ik de update van af kan halen
kun je die aub hier posten en voor de mensen die hun spiderman film al hebben
hoe wordt tie afgeleverd gewoon door de brievenbus of komt iemand bij je aanbellen om het af te geven en dat je daarna iets moet ondertekenen ofzoiets

Gizmoke
Bezoeker

Gizmoke
Bezoeker

NYG
Bezoeker

ik heb men film nog steeds niet !!!
volgens mij hebben ze hem gewoon bij iemand anders in de bus gegooid en die heeft hem dan gewoon gehouden
weet iemand het nr van sony waar ik naar toe kan bellen voor dit soort zaken?

sam070
Bezoeker

ik had me op 9 okt geregistreerd
maar tot op heden ook nog steeds niks ontvangen.

heb net maar even een mailtje verstuurd...

sempelsmarleen
Bezoeker

Heb me vorige week geregistreerd om deze blu ray disc te ontvangen. Hoe lang zou ik gemiddeld geduld moeten hebben?

Ik heb nergens bevestiging gehad dat ik deze disc zal ontvangen dus kan ik hiervoor ergens terecht? Mailadres ofzo? Want in de sony vaio club zie ik nergens nog een bericht staan hierover.

Alvast bedankt

Mvg!

Gizmoke
Bezoeker

Heb me vorige week geregistreerd om deze blu ray disc te ontvangen. Hoe lang zou ik gemiddeld geduld moeten hebben?

Ik heb nergens bevestiging gehad dat ik deze disc zal ontvangen dus kan ik hiervoor ergens terecht? Mailadres ofzo? Want in de sony vaio club zie ik nergens nog een bericht staan hierover.

Alvast bedankt

Mvg!


Als je je vorige week geregistreerd heb zal je nog tot eind januari moeten wachten.

mvg

ronnie1986
Bezoeker

Beste VAIO bezitters,

Ik zit ook al even te wachten op de Bluray van Spiderman3, en heb even geprobeert om contact te krijgen met Sony.
Het is wel heel lastig om een emailadres te kunnen vinden van Sony.
Na lang zoeken heb ik een formulier gevonden op de Sony site voor opmerkingen.
Daar heb ik al mijn gegevens ingevuld met daarbij deze vraag:

Ik heb op 13 oktober 2007 mijn Sony VGN-FZ21M aangeschaft. Uiteraard heb ik zo snel mogelijk mijn Vaio geregistreerd, namelijk op 14 oktober 2007. Mijn vraag is, heeft u een idee wanneer ik de Blu-ray SpiderMan kan ontvangen?

Daar krijg zojuist deze reactie op (van een anoniem emailadres):

Geachte heer, Naar aanleiding van uw e-mail moet ik u vragen dat toen u bezig was met het registeren met de cd-rom, heeft u ook de enquête ingevuld. Als dat namelijk niet is gebeurd is het namelijk niet afgesloten waardoor u nu nog geen spiderman heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet, Consumenten Informatie CentrumSony Nederland

Haha, wat moet ik nu mee?
Ik heb precies gedaan wat in de "actievoorwaarden" staat.

Ik ben benieuwd of ik de Bluray nog voor de kerstdagen ga krijgen.

Groeten van Ronnie