annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

de brand snelheid van brander is traag geworden

yellowmen
Bezoeker

de brand snelheid van brander is traag geworden

hallo ik heb een vgn-fz21M en ik kan een dvd tegen max 4speed en een cd tegen 6speed ik gebruik daar voor geen problemen gehad is plots gekomen ik denk na een update van de fireware van bd schrijver

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi yellowmen,

kan je misschien even de firmware-versie van je drive posten?

Welke media gebruik je? Heb je al eens met andere media geprobeerd? En welke brand-software gebruik je? Heb je andere brand-software geinstalleerd sinds de laatste keer dat alles goed werkte?

Gorecki

yellowmen
Bezoeker

ik heb nero 7 er op gezet en de laast fireware van mij bd er op gezet dat is de bd-combo drive uj-120B 1.03080107 van media heb ik al sony dvd+r en philips+dvd en tdk dvd-r . min gaat tegen 2X en de+tegen4maal sneller gaat hij niet en daar voor ging hij wel sneller

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi yellowmen,

ik vermoed dat je de update naar de laatste firmware en de installatie van Nero gelijktijdig gedaan hebt (of in een beperkte tijdsperiode zonder effectief testen te doen)? Het zal moeilijk uit te maken zijn wat nu echt de beperkende/vertragende factor is, tenzij je natuurlijk de originele brandsoftware wil terug gebruiken voor een paar tests. Nero overschrijft meestal wel een aantal bestanden bij installatie, maar persoonlijk denk ik dat het de moeite waard is om eens te proberen met de originele brandsoftware, en de resultaten te vergelijken.

Gorecki