annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Demoversie Microsoft Office voor 60 dagen die maar 30 dagen werkt?!

profile.country.NL.title
mobiele_eenheid
Nieuw

Demoversie Microsoft Office voor 60 dagen die maar 30 dagen werkt?!

Alweer zoiets raars met mijn nieuwe Sony VAIO...

Er zit een 60 dagen-demoversie van Microsoft Office voorgeïnstalleerd op mijn nieuwe Sony VAIO VGN-FW11M. Kan iemand mij uitleggen waarom ik dan nu, na 30 dagen al de melding krijg dat de evaluatieperiode verlopen is? Erg irritant omdat ik nu mijn documenten in het geheel niet meer kan bewerken!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Beste Mobiele Eenheid,

ik heb aan VAIO-Link gevraagd om dit even te onderzoeken, maar voor alle duidelijkheid, kan even de volgende data invullen:
Datum van aankoop van je FW: xx/xx/xxxx
Verzegelde doos (dus niet een geopend exemplaar vanin de winkel): ja/nee
Datum van eerste gebruik van Office: xx/xx/xxxx
Datum van bericht over verlopen evaluatieperiode: xx/xx/xxxx

Alvast bedankt voor de feedback.

Gorecki

profile.country.NL.title
mobiele_eenheid
Nieuw

Hoi Gorecki,

allereerst bedankt voor je hulp. Het probleem met 'My Club VAIO' is inmiddels opgelost doormiddel van een patch.

Sorry dat ik niet eerder op je vorige post heb gereageerd; ik had een beetje de smoor in en was daarna ook nog ziek :slight_frown: .

Ik heb mijn FW11M op 30 augustus gekocht in een dichte doos en ik geloof dat ik Office op 1 september voor het eerst heb gebruikt. Eigenlijk precies een maand later kreeg ik ineens de melding dat de evalutieversie verlopen was.

Er is nog iets vreemds dat ik nu, na herinstallatie, opnieuw weer tegenkom: Het bijgeleverde Adobe Acrobat 8.0 loopt bij het eerste gebruik vast en werkt daarna niet meer. De omslachtige oplossing om dit op te lossen die ik zelf heb uitgevonden is: één van de andere Adobe pakketten (bijvoorbeeld Photoshop Elements 6.0) openen en hier via 'help' naar updates laten zoeken en voila.... je krijgt een update voor Adobe Acrobat 8.1!

Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben bij wie deze problemen optreden, of is alleen mijn VAIO met al deze rare fouten afgeleverd? :smileygrin: Ik had toch eigenlijk iets anders verwacht van een Sony VAIO.

Groeten!

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Mobiele Eenheid,

ik escaleer het probleem met de Office-licensie even naar VAIO-Link, zij nemen normaal gezien rechtstreeks contact op met je om dit even na te kijken.

Loopt Acrobat nu nog steeds vast als je bestanden ermee opent? Had je initieel verschillende bestanden geprobeerd?

Gorecki

profile.country.NL.title
mobiele_eenheid
Nieuw

Geen idee waarom, maar Adobe Acrobat (zoals voorgeïnstalleerd op de Sony VAIO VGN-FW11M) loopt sowieso bij het eerste gebruik vast (bij het openen van een .PDF-bestand dus) en wil hierna niet meer werken (geeft foutmelding aan). Ik durf dit zo stellig te zeggen omdat precies hetzelfde wéér optrad ondanks/na de herinstallatie die ik had uitgevoerd (vanwege de problemen met 'My Club VAIO').

Na de door mij uitgevonden manier om tóch te kunnen updaten (via een ander Adobe programma, zoals eerder beschreven) is het probleem gelukkig geëlimineerd :wink:

Het zou toch handiger zijn als het in één keer werkt bij je nieuwe computer, zonder rare zelf uit te vinden omwegen... Ik zou haast zeggen: zéker bij een Sony VAIO verwacht je dat :smileybatting_eyelashes:

Groeten!