annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FW11M Fn keys don't work.

francis997
Bezoeker

FW11M Fn keys don't work.

hallo allemaal,

Ik heb pasgeleden een FW11M gekocht, en ben zeer tevreden. Alleen probeer ik nu de spaanse versie van vista te installeren op mn pc.
alles werk behalve een aantal FN toetsen, zoals de FN+F5/6/7/12.
Ik heb van allesd geprobeerd maar het wil toch niet lukken, heb alle vaio utils uit het utils pack gedowload en geinstalleerd, behalve 1 die problemen geeft met mn batterij.

mischien dat iemand me hierbij kan helpen??
Ik kom er zelf helemaal niet meer uit, en de FN+F5/6/ en 7 vind ik interesanter dan de FN+F12.

Please helpppppppp :slight_frown:

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo francis997,

heb alle vaio utils uit het utils pack gedowload en geinstalleerd, behalve 1 die problemen geeft met mn batterij.

Welke util geeft een probleem met de batterij?

Gorecki

francis997
Bezoeker

Hallo francis997,

heb alle vaio utils uit het utils pack gedowload en geinstalleerd, behalve 1 die problemen geeft met mn batterij.

Welke util geeft een probleem met de batterij?

Gorecki


Aangezien ik er maar niet uit kwam, heb ik van een model in de VS die gelijk is aan de mijne de utils gedowload, en geinstalleerd, en het verbaast me dat die mij helemaal geen problemen geeft.

En ik had problemen met de ISB en Battery checker, als ik die installeerde kreeg ik telkens de melding dat ik geen goede batterij had, en dat hij naar hibernate mode ging. Nu met die ultils van de VS niet.

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Normaal gezien zou je dit probleem niet mogen hebben met de Europese utlities (in combinatie met een originele batterij natuurlijk :wink: ).

Goed om te weten dat het probleem nu opgelost is met de US utils.

Gorecki