annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Internationale garantie

francis997
Bezoeker

Internationale garantie

Halllo allemaal,

Als eerste hoop ik dat ik hier goed zit met mijn vraag, aangezien ik twijfels had over waar deze thuishoort.
Maar nu mijn vraag:

Gisteren heb ik een SOny vaio Laptop gekocht, nu weet ik dat er garantie van 2 jaar opzit, maar ik ga over een aantal maanden voor langere tijd naar het buitenland(Min. 6 maanden). En wil ik graag internationale garantie aanvragen.
Maar nu kan ik nergens vinden hoe dit moet. :smirk:
Weet iemand dit toevallig????Of kan iemand mij vertellen waar ik info hierover kan vinden???

alvast bedankt.

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi francis997,

welkom bij Club-VAIO. Je zit hier inderdaad op de juiste plaats :slight_smile:

Sony biedt een speciaal garantiepakket aan voor een redelijk beperkte prijs (59 EUR op SonyStyle), maar de dekking is beperkt tot een aantal landen (VS, Canada, Japan, Hongkong, Taiwan, Korea, Australië, Maleisië, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Arabische Emiraten, Saudi-Arabië). Als je interesse hebt in dit pakket en je naar 1 van die landen vertrekt, kan je zo'n pack kopen en binnen de 45 dagen na aankoop van je notebook registreren (VAIO-Link kan je hierover meer info verschaffen). Hou er evenwel rekening mee dat dit pack slechts 1 jaar (na aankoop van je notebook) geldig is. Op de SonyStyle website vind je ook een link naar een pdf waar meer specifieke informatie hieromtrent te vinden is. Gewoon effe naar de accessoires kijken en/of zoeken op VGPEVOS.

Gorecki