annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Laptop start niet op

profile.country.nl_NL.title
micvanbi
Bezoeker

Laptop start niet op

Hallo allemaal,

ik kon nergens een topic vinden, en open er dus zelf een met mijn probleem/vraag.

Ik heb een Sony Vaio VGN-NS11Z/S laptop en sinds woensdag doet hij het niet meer. Het probleem is als volgt: als ik op de powerknop druk gaat het lampje branden dat hij aangaat, maar binnen een seconde valt de laptop weer uit. Heb geprobeerd om de computer aan netstroom te koppelen en op te starten (accu eruit), maar dit werkt ook niet. Heb mijn laptop ook nog nooit laten vallen, en heb m ook opengeschroefd om te kijken of stofvorming een eventueel probleem zou zijn, maar dit bleek ook niet het geval

Hebben jullie misschien ervaringen met er mis zou kunnen zijn? En eventuele oplossingen?

Ik kom namelijk ook geen BIOS of windows opstartmenu tegen

vr gr

Michel

1 ANTWOORD 1
profile.country.en_GB.title
paramezzo
Bezoeker

Hoi,

ik heb een tijdje terug hetzelfde probleem gehad, powerknop ingedrukt en binnen 1 sec viel de laptop weer uit. Bij mij lag het probleem aan een doorgebrand netvoedings adapter. Dit zou bij jou ook het geval kunnen zijn.

Je kan dit testen door een geschikte (wel werkende) netvoedings adapter aan te sluiten en zien of het werkt.