annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Na formatteren geen wireless lan connectie ??? Vaio VGN-N38Z

venxion
Bezoeker

Na formatteren geen wireless lan connectie ??? Vaio VGN-N38Z

Hallo iedereen,

Ik heb vanmiddag mijn vaio vgn-n38z laptop geformatteerd.
Ik kan echter geen draadloze verbinding meer maken met mijn router.
Hij pakt geen enkele verbinding, ook niet meer de connecties van mij in de buurt.
Ik heb al de drivers geinstalleerd van de sony site:

N31_drivers
N31_utilities

Ik heb geinstalleerd wat ik kon installeren, echter zitten er bij een paar
bestanden geen setup files, maar andere files waarvan ik niet weet hoe ik die
moet installeren. Wat ben ik vergeten te doen of wat doe ik fout?

Graag jullie hulp

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi venxion,

heb je je VAIO opnieuw geinstalleerd met de recovery schijven (of vanaf de recovery partitie)? Normaal gezien is dan alles al vooraf geinstalleerd, en moet je geen bijkomende software meer installeren om je draadloze verbinding te doen werken.

Ik neem trouwens aan dat de schakelaar voor de draadloze verbindingen aan de buitenkant van je VAIO aangeschakeld is :wink:

Op VAIO-Link.com kan je trouwens een paar updates vinden voor de wireless functie (driver, switch utility).

Gorecki

venxion
Bezoeker

Nee, ik wist namelijk niet dat het via dergelijke recovery schijven kon of van een recovery partitie. Ik heb zoals gewoonlijk ook met mijn desktop een normale standaard clean install van windows vista gedaan. Waarbij ik normaal ook al mijn partities opschoon. Daarnaast ben ik mijn recovery disks kwijt 😞 Is er nog een andere manier waarop ik dit weer kan goedmaken?

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi venxion,

de meest elegante oplossing zou natuurlijk zijn om de recovery media te gebruiken. Je kan ze altijd nabestellen bij VAIO-Link... en uiteindelijk krijg je dan niet alleen een image van Vista maar ook alle VAIO software die op je notebook stond.

Als je met je eigen clean Vista OS wil blijven werken, is het altijd aan te raden om de preinstalled drivers en utilities te installeren. Die zorgen er bvb voor dat je hotkeys en zo werken, maar dat ook alle componenten van je notebook voorzien zijn van de juiste drivers.

Persoonlijk zou ik je aanraden om de preinstalled utilities en drivers vanop de VAIO-Link website te downloaden en te installeren... als je geen recovery media wil bestellen natuurlijk :wink:

Gorecki

venxion
Bezoeker

Hoi, bedankt voor je reactie.
Het is echter al gelukt :smileygrin:
Ik had namelijk eerst vista 64 bit erop geinstalleerd, maar hierop wilde enkele drivers niet werken, nu heb ik weer vista 32 bit erop gezet (home premium)en nu werkt hij wel weer :clap:

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Da's inderdaad goed nieuws :smileygrin: