annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

probleem motion eye op FW11m

mephistovegake
Bezoeker

probleem motion eye op FW11m

Ik heb mijn Vaio FW 11m nu sinds augustus en al sinds het begin werkte de Motion Eye webcam niet.

Bij het opstarten beweert het systeem dat het één van de aangesloten usb apparaten niet herkend. Ik denk dat dit een driver probleem is. Maar weet geen oplossing

Kan iemand mij helpen?

dank

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi mephistovegake,

probeer misschien even deze sequentie van stappen:

- unplug alle USB-apparaten (dus ook een externe muis)
- kijk na in het apparaatbeheer of er nog toestellen staan met een uitroepteken of vraagteken
- verwijder het probleem-apparaat in apparaatbeheer
- herstart je FW even en kijk of ie het apparaat detecteert en automatisch opnieuw installeert (als het de motion eye is, dan zou dit automatisch moeten gebeuren aangezien de drivers op het systeem voorhande zijn)

Gorecki

mephistovegake
Bezoeker

Het is niet dat er een uitroepteken bij staat.

Als ik mijn apparaten in apparaatbeheer bekijk staat er 1 'onbekend apparaat' bij...

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Probeer even om het te verwijderen en opnieuw te starten. Er zijn geen andere USB apparaten verbonden, right?

Gorecki

mephistovegake
Bezoeker

Nee er is niks anders aangesloten.

Ik zie wel al de Universal Serial Bus poorten natuurlijk nog wel staan...ik heb gedaan wat je zei en het haalde niets uit. Hij start op, beweert dat er een onbekend apparaat aangesloten is dat hij niet herkend en verder niets....

mephistovegake
Bezoeker

Ik weet niet hoe, maar het is opgelost:)


toch bedankt voor het snelle antwoorden!

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Ha, da's goed om te lezen... maar keep a (Motion) Eye on it :wink: ... en als er nog een probleem opduikt, laat gerust iets weten en dan check ik wel met VAIO-Link om te zien of zij nog tips hebben.

Gorecki