annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen VAIO VGN-NR21S na update 3

Jolanda1990
Bezoeker

Problemen VAIO VGN-NR21S na update 3

Hallo allemaal!

Ik heb een VAIO VGN-NR21S, en gisteren werd mij gevraagd om te updaten. Dit heb ik gedaan, en het gaat om update 3. Nadat ik de laptop opnieuw had opgestart kreeg ik opeens een melding dat Smart Network het niet meer deed en moest worden afgesloten. Ook is mijn scherm opeens een hele tijd helemaal zwart voordat ik mijn desktop te zien krijg. Bovendien is hij tijdens het opstarten ook erg langzaam geworden.
Ik heb de update eraf gehaald, maar de problemen blijven. Smart Network doet het nog steeds niet, het scherm blijft zwart en hij is langzaam.
Heeft iemand dezelfde problemen gehad en een oplossing gevonden of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!

Jolanda

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Jolanda1990,

over welke update heb je het precies? Was er maar 1 update die uitgevoerd is, of waren er verschillende beschikbaar?

Heb je toevallig geprobeerd om SmartNetwork te downloaden vanop de VAIO-Link website en manueel de applicatie te installeren?

Gorecki

Jolanda1990
Bezoeker

Hoi!

Bedankt voor je reactie. Het gaat om update 3.00... . het icoontje in de taskbar gaf aan dat ik deze moest installeren. Deze update bevat een aantal aparte updates voor verschillende VAIO-programma's. Heb na je tip geprobeerd Smart Network te deinstalleren en weer opnieuw te installeren met het bestand van VAIO-Link, maar het bestand van VAIO-Link werkt niet. Ik krijg een setup te zien, maar deze verdwijnt zonder het proces af te maken en Smart Network is dus niet geinstalleerd. Nu Smart Network van m'n laptop af is, draait deze weer iets sneller, maar ik krijg nog steeds zwart beeld bij het opstarten.

Jolanda

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Jolanda,

kan je misschien iets meer informatie geven over dat zwarte scherm dat je bij het opstarten te zien krijgt? Is het hele scherm zwart, of is het een zwart venster? Wanneer precies tijdens het opstart-proces wordt het scherm zwart, en hoe lang blijft het scherm zwart?

Gorecki