annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Recovery Tool Vaio FS285b

EghardJr
Bezoeker

Recovery Tool Vaio FS285b

Even een vraag. Mijn vader heeft een Vaio FS285b en wil graag de recovery uitvoeren van Sony. Maar er is een groot probleem. Hij heeft een error gehad en heeft deze tool niet kunnen opstarten vanuit Windows. Dus heeft hij Windows eroverheen gezet en kan nu geen van de programma's die er voorheen opstonden gebruiken.

Mijn vraag is deze: Is er een mogelijkheid om de Recovery Tool op te starten? (Ik zag bij de installatie van Windows dat er een speciaal stuk van de harde schijf is gereserveerd voor Recovery)

Alvast bedankt.

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi EdghardJr,

je kan de herstelpartitie accessen door bij het opstarten van je notebook herhaaldelijk op de F10-toets te duwen. Er bestaat echter een kans dat de partitie verdwenen is door er een retail-versie van Windows op te installeren, maar je kan maar proberen.
Eens je in het herstelmenu bent, kan je de computer terug naar z'n originele staat terugzetten (dus Windows met alle vooraf geinstalleerde programma's).

Als de herstelpartitie gewist is, vrees ik dat er geen andere optie is dan recovery-media aan te kopen bij VAIO-Link (als je er zelf in het begin geen gebrand hebt natuurlijk).

Gorecki