annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

toetsenbord problemen

Nightwish2008
Bezoeker

toetsenbord problemen

Hoi Hoi,

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een vaio VGN-AR71M notebook.
Op zich werkt alles perfect alleen nu viel mij net op dat in plaats van de gewone tekens onder de nummers zoals @#$% bij mij standaard de tkens anders staan zo is " in plaats van @ als ik niet eerst shift ctrl toets.
Heb de instellingen gewoon op nl toetsenbord staan onder vista dus dat zal het niet zijn.
Is er een andere manier om de tekens weer goed te krijgen zodat ze standaard weer hetzelfde staan als op mijn gewone pc?

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi,

kan je misschien even verduidelijken welk model je hebt? Is dit een VGN-AR71M.NL3 (met een qwerty-toetsenbord) of heb je een andere versie? Normaal gezien kan je dit terugvinden op de verpakking...

Gorecki

profile.country.nl_NL.title
anvanim29
Bezoeker

Hoi Hoi,

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een vaio VGN-AR71M notebook.
Op zich werkt alles perfect alleen nu viel mij net op dat in plaats van de gewone tekens onder de nummers zoals @#$% bij mij standaard de tkens anders staan zo is " in plaats van @ als ik niet eerst shift ctrl toets.
Heb de instellingen gewoon op nl toetsenbord staan onder vista dus dat zal het niet zijn.
Is er een andere manier om de tekens weer goed te krijgen zodat ze standaard weer hetzelfde staan als op mijn gewone pc?

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Enzani,

kan je even vermelden welk model VAIO je hebt (de volledige benaming incl de .BE of .NL)?

Normaal gezien worden Belgische toestellen geleverd met een Belgisch Frans toetsenbord, en de Nederlandse modellen met Engels UK keyboard.
Je kan dit instellen in de Configuratie-settings.

Gorecki

profile.country.nl_NL.title
anvanim29
Bezoeker

Hallo, dan heb je een Engelstoetsen bord wel qwerty maar het @ teken enz staan op andere plaatsen.
Heb je nog gharantie kan je via sony 5 nieuwe toetsen krijgen(gratis)
SUCCES

profile.country.nl_NL.title
anvanim29
Bezoeker

Het is een SONY Vaio VGN-AR71M kan even niet zosnel zien wat er achter staat maar op de doos stond engels toetsenbord

profile.country.nl_NL.title
anvanim29
Bezoeker

Ik heb een sony avio VGN-AR71M op de doos staat engelstoetsenbord, kan even niet zo snel een NL of FR of BE vinden.
Maar volgens sony was het een engels qwerty toetsenbord zijn.

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Als je met een Engels toestenbord zit, moet je dat ook als dusdanig in Windows configureren (en dus geen Nederlands of wat dan ook als layout kiezen).

Gorecki

profile.country.nl_NL.title
anvanim29
Bezoeker

Dat klopt, maar je kan via sony eenmalig 5 nieuwe toetsjes krijgen.
Is mij ook beloofd via customers mail al 3 maal terug gebeld of ik het al ontvangen had maar tot op heden nog niets
gezien.De persoon welke mij belde gaat er weer achteraan, waarom dit nog niet verstuurd is.
Dus ikm blijft hopen.
Dan kan je hem gewoon op nl laten staan.
Heb ik nu ook al want je weet ongeveer wel blind waar de tekens horen te zitten.

Groet