annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.NL.title
MartinJanssen1951
Ontdekker

Kan geen kanaallijst maken Sony BRAVIA KD-50X85KP

De titel zegt het al een beetje. Als ik op mijn Sony BRAVIA KD-50X85KP TV naar Instellingen ga en dan navigeer naar [Zenders & Ingangen] -> [Zenders] dan kan ik in het menu alleen kiezen voor [Zender installatie]. De opties onder "kanaallijst" zoals [Kanaallijst bewerken] zijn grijs en niet te selecteren. 

Onder "Kanaallijst bewerken" staat heel leuk "Beschikbaar wanneer er kanalen zijn geregistreerd". Geen idee wat ze met registreren van kanalen bedoelen, want bij de [Zender installatie] kun je kiezen voor "Nieuwe kanaallijst opstellen" en "De kanaallijst bijwerken". Als ik voor dit laatste kies worden de kanalen gescand en krijg ik de melding "Geen nieuwe kanalen gevonden". Ik zie nergens een keuze om kanalen te "registreren". Maar ik heb blijkbaar wel een kanaallijst.

Ook staat in de Helpgids een disclaimer onder de pagina "Zenders sorteren of bewerken":

• De beschikbare opties kunnen variëren afhankelijk van uw regio/land.

Bij mijn vorige TV (Samsung) kon ik wel kanaallijsten aanmaken en ik zit nog steeds bij dezelfde provider en in dezelfde regio, want ik ben in tussentijd niet verhuisd.

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp