annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia (KDL-40WD/RD 65/45x) slecht netwerk en niet zichtbare geinstalleerde apps.

Mr_Ralph
Ontdekker

Sony Bravia (KDL-40WD/RD 65/45x) slecht netwerk en niet zichtbare geinstalleerde apps.

Hallo allemaal,

 

Paar dagen geleden een nieuwe Sony Bravia tv gekocht. Bevalt prima, daar niet van, maar ik heb twee vraagjes die, wanneer opgelost, mijn kijkplezier zeker zullen bevorderen.

 

1. Elke keer als ik de tv aanzet en op de Netflix knop duw, dan zijn er twee mogelijkheden. Of de tv geeft een foutmelding met het bericht dat er geen netwerk beschikbaar is, of ik word naar het netwerk menu geleid waar ik de internetverbinding moet instellen. Moet dit iedere keer als ik de tv aanzet? Ik vind het vreemd dat ik niet gewoon op de Netflix knop kan klikken en meteen naar Netflix kan.. Iemand enig idee?

 

2. Via de Opera Store heb ik geprobeerd enige apps toe te voegen aan het 'Mijn Apps' menu. Nu kan ik wel iets toevoegen, maar ik zie deze apps vervolgens niet terug in het menu.. Weet iemand hoe dit kan? 

 

3. Laatste snelle vraag: Geen applicatie beschikbaar van uitzendinggemist? Of van de NPO? 

 

Alvast bedankt!

Mr. Ralph

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

 1. Blijkbaar is de netwerkverbinding nog niet geheel opgestart.

 2. De apps zijn zelf in te delen via de "Discover" knop.

 3. Nee, installeer de app Kodi met de plugins "uitzending gemist voor NPO, RTL & SBS".

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mr_Ralph
Ontdekker

Bedankt voor uw antwoord!

 

Ik kan echter geen "Discover" knop vinden zoals u die benoemt. Zit deze op de afstandsbediening? Ik kan apps selecteren in de Opera TV Store en deze toevoegen aan "Mijn Apps" in de genoemde TV store, maar ik kan geen button van de app toevoegen aan het "Alle Apps" menu onder de "Home" button op de afstandsbediening..

 

De app "Kodi" kan ik ook niet lokaliseren. Waar kan ik deze vinden? Is het mogelijk om op afstand apps toe te voegen aan de tv (bijvoorbeeld via mijn laptop)?

 

Nogmaals dank!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry, zie nu dat dit geen Android toestel is. Het bovenstaande is helaas dus niet van toepassing op dit toestel.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mr_Ralph
Ontdekker

Bedankt voor de hulp in ieder geval!

 

Ik kan mijn tv zeker niet updaten naar Android, of wel?

 

Iemand anders enig idee hoe ik mijn eerstgenoemde problemen kan oplossen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas is deze serie niet te updaten naar het Android besturingssysteem.

 

Een oplossing is bijv. gebruik te maken van Chromcast HDMI stick en vanaf een telefoon of tablet casten.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!