anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jestem amatorem!!!

Pumba------
Początkujący

Jestem amatorem!!!

Otóż jestem amatorem fotografii z Bydgoszczy. Kupiłem sobie 3 lata temu Kodaka Easyshare Z650 za ok 700zł na necie. Jest to kompakcik. Posiada PASMo więc lekko się zapoznawywałem przed przerzutką na lustrzaka. Chcę sobie zakupić Sony alpha 350 (bo widziałem reklamę ^_^ suuuper!). Przeczytałem już dwie dobre książki o makro fotografii. Moje pytanie jest takie czy jest to dobry aparat do makro fotografii i czy przydał by mi się też na fotołowy (bo lubię robić zwierzętom zdjęcia w lesie). W obiektywach jestem kompletny cieniak. Waham się nad teleobiektywem i makro obiektywem. Prosiłbym jeszcze czy ktoś mi morze wytłumaczyć co oznaczają te numerki na obiektywie to może bym się bardzie zaznajomił ze sprzętem. Pytania te kieruję tutaj na forum ponieważ moje zdanie jest takie, że na forach zbierają się najmądrzejsi ludzie z danych dziedzin i są bardzo pomocni. Równie dobrze mógłbym zwrócić się o pomoc sprzedawce np. w Vobisie, ale wiem że Wy jesteście lepsi a ja liczę na Was. Wahałem też się nad dobrym umieszczeniem tematu. Jak złe miejsce wybrałem to przepraszam adminów.

48 ODPOW. 48
profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

arekbartosz, masz rację - matryce są identyczneych rozmiarów. Różnica jest tylko w upakowaniu pikseli. A350 może szumi nieco bardziej od A300, a może nie, ale z dobrym obiektywem będzie więcej szczegółów. Z kitem, praktycznie bez różnicy.

Notomiast koledze norbertusowi zaleciłbym znalezienie w słowniku trudnego słowa "bynajmniej", ponieważ używa go trochę bez sensu. A lepiej nie używać słów, których znaczenia się nie zna.
I co oznacza słowo "puki"? To nie jest przypadkiem obraźliwe? ;)

------------------------------
fotoamator
oldguest
Początkujący

Tadeusz napisał(a):