anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ustawienia manualne

kubuleczek3
Początkujący

Ustawienia manualne

Witam, lustrzanke posiadam od czwartku i chcialbym robic zdjecia na ustawieniach polautomatycznych ( A )

Nie wiem czy taka opcja jest dobra dla amatora wiec moglibyscie sie wypowiedziec na ten temat ??

Prosiłbym także o opis tych wszystkich ustawień jak ISO, F i czas

Jestem amatorem. Posiadam obiektyw kitowy dołączony do Sony Alphy 300. Dziś zakupiłem filtr UV. Myślę że zdjęcia w terenie bd troszkę lepiej

czekam na Wasze odpowiedzi i z gory Wam dziekuje

pozdrawiam

97 ODPOW. 97
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

kubuleczek3 napisał(a):

Witam, lustrzanke posiadam od czwartku i chcialbym robic zdjecia na ustawieniach polautomatycznych ( A )
Nie wiem czy taka opcja jest dobra dla amatora wiec moglibyscie sie wypowiedziec na ten temat ??

Czy to ma znaczenie czy dla amatora czy zaawansowanego użytkownika? Najważniejsze, żebyś był ŚWIADOMY tego co robisz i w jakim celu to robisz. Ja używam trybu A bardzo często :)

Prosiłbym także o opis tych wszystkich ustawień jak ISO, F i czas

Podstawowe rzeczy zawarte są w instrukcji.

Jestem amatorem. Posiadam obiektyw kitowy dołączony do Sony Alphy 300. Dziś zakupiłem filtr UV. Myślę że zdjęcia w terenie bd troszkę lepiej

Filtr UV możesz używać wyłącznie do ochrony przedniej soczewki obiektywu. Jakości obrazu na pewno nie polepszy, a jest duże prawdopodobieństwo, że pogorszy. :smileyexclaim:

kubuleczek3
Początkujący

wiec Ty nie uzywasz filtru UV ??

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

kubuleczek3 napisał(a):

wiec Ty nie uzywasz filtru UV ??

absolutnie NIE! :)