annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Diavoorstelling Vista

SjonnieO
Bezoeker

Diavoorstelling Vista

Hallo,

Ik ben in het bezit van een VGN-FE31M, voorzien van Vista Home Premium (SP-1). Mijn probleem is dat bij het gebruik van de "diavoorstelling" de overvloeiers tussen de foto's nogal schokkerig verlopen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft, of nog beter, de oplossing weet. Voor de rest werkt Vista (probleemloos)

Alvast bedankt, John

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi John,

waar staan de foto's opgeslagen die je tijdens een diavoorstelling projecteert? Staan ze op de vaste schijf of op een externe schijf bvb? Hoe groot zijn de foto's gemiddeld?
Zijn er nog andere programma's actief als je de slideshow doet?
Misschien zowieso eens proberen om de slideshow te doen met de Sample pictures van Vista (staan in My Pictures... als je ze niet gewist hebt natuurlijk), zonder andere programma's die actief zijn.

Gorecki

SjonnieO
Bezoeker

Hi John,

waar staan de foto's opgeslagen die je tijdens een diavoorstelling projecteert? Staan ze op de vaste schijf of op een externe schijf bvb? Hoe groot zijn de foto's gemiddeld?
Zijn er nog andere programma's actief als je de slideshow doet?
Misschien zowieso eens proberen om de slideshow te doen met de Sample pictures van Vista (staan in My Pictures... als je ze niet gewist hebt natuurlijk), zonder andere programma's die actief zijn.

Gorecki


Hoi Gorecki,

De Samples heb ik inderdaad gewist. Daarom heb ik een aantal kleine foto's van ca. 105 tot 500 kB in de map "mijn doucumenten\afbeeldingen" geplaatst, echter zonder resultaat. Er draaien verder geen andere programma's. Ook de virusscaner heb ik uitgezet.

John

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi John,

raar... heel raar...
Heb je dit probleem al lang, of pas sinds kort? Is het bvb sinds de installatie van een ander programma? Is het schokken van de overgang altijd aanwezig of niet?

Gorecki

SjonnieO
Bezoeker

Gorecki,

Het probleem doet zich continue voor sinds ik een maand geleden Vista heb geinstalleerd. Ook heb ik de NVIDIA instellingen van de videokaart gewijzigd van "kwaliteit" in "prestatie". Ook dit heeft geen resultaat opgeleverd. Het door mij gebruikte stuurprogramma is 7.15.10.9813. Ik weet niet of dit de laatste versie is, maar kan geen nieuwere vinden.

John

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

John,

heb je alle andere Vista drivers en utilities vanop VAIO-Link ook geinstalleerd?

Gorecki

SjonnieO
Bezoeker

Gorecki,

Zijn allemaal geinstalleered. Ook de laatsts bios versie staat erop.
Ik heb inmiddels Picasa geinstaleerd. Nu verlopen de overgangen vloeiend. Het lijkt erop dat er dus niets mis is met de drivers en/of hardware.

John