annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Motioneye werkt niet geen USB verbinding, Motion eye does not work.

eichelsheim
Bezoeker

Motioneye werkt niet geen USB verbinding, Motion eye does not work.

Motion eye does not work, no USB connection ? VGN-FZ31Z
Bij het opstarten krijg ik bericht dat een USB poort niet herkent wordt, blijkt dat ingebouwde webcam motion eye niet werkt. Lijkt er op dat ergeen verbinding is. VAIO Model PCG 3A1M VFN-FZ31Z

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi eichelsheim,

kan je misschien even de "correcte" referentie van je model geven? Je vindt het op een klein stickertje onderaan het scherm of net eronder (zou normaal gezien moeten starten met VGN-...). Dat zal de zoektocht wat vergemakkelijken.

Gorecki

eichelsheim
Bezoeker

Het gaat hier om het type VGN-FZ31Z soms na opstarten doet hij het echter asl ik cover deksel beweeg valt verbinding weg, lijkt wel op los contact. computer is 4 maanden oud neem aan dat dit garantie is maar waar moet ik naar toe Sony centere ???

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Dit lijkt inderdaad een los contact te zijn...

Je kan het toestel bij VAIO-Link aanmelden voor een reparatie (geef hen zoveel mogelijk informatie omtrent het probleem, kwestie van zeker te zijn dat ze het kunnen reproduceren in het reparatiecentrum). Als er geen schade is aan het toestel zou dit onder garantie moeten vallen, maar alleen het reparatiecentrum zal hierover echt uitsluitsel kunnen geven.

Sommige Sony Centres verlenen een service aan hun klanten waarbij zij de aanmelding bij VAIO-Link doen, je kan het even checken met jouw Centre vooraleer VAIO-Link een belletje te geven.

Gorecki