annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met 'My Club VAIO' op FW11M

profile.country.NL.title
mobiele_eenheid
Nieuw

Problemen met 'My Club VAIO' op FW11M

Als je My Club VAIO opstart via het icoon op je bureaublad krijg je de mededeling dat je dit automatisch kunt laten synchroniseren. Als je dit echter doet loopt het programma vast en werkt het niet meer. Opnieuw installeren van alle programma's (My Club Vaio is niet apart te vinden in de lijst met voorgeïnstalleerde programma's) lukte niet goed. Daarom heb ik vervolgens alles maar opnieuw geïnstalleerd (complete herinstallatie). Omdat dit me nu al 2 keer gebeurd is (My Club VAIO liep opnieuw vast) ga ik het niet wéér opnieuw proberen.

Al met al nogal slordig, dit mag toch eigenlijk niet gebeuren bij zo'n mooie nieuw Sony VAIO. Zeker niet bij een programma dat een essentieel onderdeel vormt van het klantcontact!

Wie weet een oplossing voor het vastlopen van van 'My Club VAIO'?

Ik heb een Sony VAIO VGN-FW11M.

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Mobiele Eenheid,

ik heb dit probleempje doorgestuurd naar Sony. Vroeger is dit nog eens opgedoken op een ouder model, en toen kon dat probleem opgelost worden met een update van My Club VAIO. Hopelijk kan dit deze keer ook (in de veronderstelling dat het een gelijkaardig probleem is). Ik hou je op de hoogte van zodra ik feedback krijg.

Gorecki