annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Scherm FZ38M Kapot

Nicola_xD
Bezoeker

Scherm FZ38M Kapot

Hallo,

Ik heb 2 weken geleden Een FZ38M gekocht
Hij werkt perfect , hele goed enzo
Maar Gisteren Is mijn laptop gevallen. En Is het scherm kapot
De ene helft werkt nog goed,
Maar de andere helft Is helemaal wit met zwarte krassen in.

Wat kan ik hier aan doen ?
Kan ik het laten maken ?

Groeten, Nicola

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Nicola_xD,

welkom op Club VAIO.

Je verhaal klinkt niet erg goed :slight_frown:

Je VAIO is natuurlijk te repareren, maar je zal er rekening moeten mee houden dat dit meer dan een paar Euro zal kosten. Dit wordt door VAIO-Link beschouwd als fysieke schade, waardoor het niet onder garantie kan hersteld worden.

Wat je misschien eerst even kan nakijken, is of een van je verzekeringspolissen dit niet kan dekken.

Meer informatie over de reparatie, misschien zelfs een prijsraming, kan je krijgen bij VAIO-Link, en zij kunnen ook meteen je notebook laten ophalen voor reparatie indien je dat wenst. Hun contactgegevens kan je hier vinden.

Gorecki

kaywt86
Bezoeker

Hoi Nicola,

Een tip is dat je nog een 3 jaar garantie plan kan aansluiten bij ACTUA "het computer zekerheidsplan".

Theoretisch gezien zou je binnen een week die formulier ingevuld te moeten hebben om in aanmerking te komen voor een verzekering. Maar vaak doen zij er niet echt moeilijk over als het 2 weken verder is. (Ik sluit namelijk ook verzekeringen af voor Actua mbt mobieltjes)

De kosten van de verzekering is afhankelijk van de prijs van je laptop. Hoeveel heb jij je vaio gehaald? Boven de 1000 geld namelijk een eenmalig bedrag van ietsje boven de 100 euro.

Je zou zo'n actua zekerheidsplan formulier kunnnen ophalen bij mediamarkt.


Let op! Zij MOGEN NIET WETEN dat je laptop al stuk is al voordat je die verzekering hebt aangesloten.