annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Scherm springt plotseling op zwart

joncats
Bezoeker

Scherm springt plotseling op zwart

Vreemd genoeg springt het scherm van mijn VAIO FZ11E soms ineens op zwart. Nee, het is geen screensaver of energiebeheeroptie.
Ik heb het vermoeden dat het aan de lampen van het scherm ligt, want je kunt nog heel vaag de contouren van de bureaubladachtergrond zien. Geen enkele toetsencombinatie kan het scherm weer aan krijgen. Wel lukte het me vamorgen eindelijk om na lang turen het startmenu aan te klikken en van gebruiker te veranderen. Toen sprongen de lichten ineens weer aan. Iemand een idee?

2 ANTWOORDEN 2
WHagenauw
Bezoeker

Is er al iemand die voor bovenstaand een oplossing heeft? want mijn laptop (ook de VGN-FZ11E) begint hier nu ook mee.

W Hagenauw

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Springt de schermverlichting soms terug aan als je het scherm van hellingsgraad verandert? Dit zou bijvoorbeeld kunnen wijzen op een loszittende connector tussen het moederbord en het scherm, of op een defecte backlight (zeker als je nog heel vaag de contouren van vensters en de start-knop kan onderscheiden). Uiteraard kan je dit niet zelf, en vrees ik dat een reparatie noodzakelijk zal zijn.

Gorecki