anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ustawienia manualne

kubuleczek3
Początkujący

Ustawienia manualne

Witam, lustrzanke posiadam od czwartku i chcialbym robic zdjecia na ustawieniach polautomatycznych ( A )

Nie wiem czy taka opcja jest dobra dla amatora wiec moglibyscie sie wypowiedziec na ten temat ??

Prosiłbym także o opis tych wszystkich ustawień jak ISO, F i czas

Jestem amatorem. Posiadam obiektyw kitowy dołączony do Sony Alphy 300. Dziś zakupiłem filtr UV. Myślę że zdjęcia w terenie bd troszkę lepiej

czekam na Wasze odpowiedzi i z gory Wam dziekuje

pozdrawiam

97 ODPOW. 97
kubuleczek3
Początkujący

a sa jakies kursy photoshopa ?

gonzo-----
Początkujący

Co rozumiesz pojęcie kursy? Kurs który kończy się certyfikatem? Jeśli tak to jak najbardziej są tylko jeśli mam być szczery to dość droga zabawa (znaczy jeśli wiążesz przyszłość z zawodem gdzie jest to niezbędne/przydatne etc. to się opłaci) na potrzeby domowe książeczka i samokształcenie :)

kubuleczek3
Początkujący

chodzi np o jakis kurs internetowy czy na plytce, gdzie byloby wszystko dokladnie opisane, pokazane funkcje itp.

gonzo-----
Początkujący

Jest od groma (ja korzystam z Heliona), ale pamiętaj, że z jednej książki się wszystkiego nie nauczysz (zawsze zostanie jakieś zagadnienie niewyczerpane), co by nie mówić warto bo nigdy nie wiesz kiedy może się to przydać. Co do internetowych to szczerze mówiąc nie mam pojęcie, pewnie są, ale ja jestem tradycjonalistą i jakoś lepiej uczy mi się kiedy mam coś na papierze...

witmann
Początkujący

Jest tego więcej niż jesteś w stanie sobie wyobrazić. Znajdziesz na google.pl

kubuleczek3
Początkujący

ok, dzieki za odpowiedz

orientujecie sie moze troszke w obiektywach do Alphy 300 ?

kubuleczek3
Początkujący

jaki radzicie do robienia zdjęc na nartach, na wakacjach, krajobrazów, na ślubach i okazyjnie przyrody ??

witmann
Początkujący