Podziel się wrażeniami!
Witam, lustrzanke posiadam od czwartku i chcialbym robic zdjecia na ustawieniach polautomatycznych ( A )
Nie wiem czy taka opcja jest dobra dla amatora wiec moglibyscie sie wypowiedziec na ten temat ??
Prosiłbym także o opis tych wszystkich ustawień jak ISO, F i czas
Jestem amatorem. Posiadam obiektyw kitowy dołączony do Sony Alphy 300. Dziś zakupiłem filtr UV. Myślę że zdjęcia w terenie bd troszkę lepiej
czekam na Wasze odpowiedzi i z gory Wam dziekuje
pozdrawiam
Ojej faktycznie szeeeroki zakres potrzeb:-) dokup sobie jakis obiektyw zoom np 70-300mm czy cos podobnego a stalke mozesz miec dodatkowo jak masz na to fundusze to miec nie zaszkodzi ale na imprezach wyjazdach itp i tak czesciej uzyjesz zoom'u tak mi sie wydaje:-)
za bardzo kaski to ja nie mam
wlasnie chce sobie pozbierac i kupic na przyszly rok jak sie naucze juz w pelni obslugiwac te wszystkie opcje jakis obiektyw ktory zaspokoi wszystkie potrzeby ...
tylko chyba takiego nie ma ;/
Lajam napisał(a):
kubuleczek3 napisał(a):
bo stalke to sie raczej stosuje przy slabym oswietleniu np. w domu
mozna tez ja stosowac na nartach gdzie warunki oswietleniowe sa bardzo dobre ??
Tyle, że 50mm na APS-C to kąt widzenia obiektyu 75mm i powiem szczerze, że nie jest to komfortowe w domu...po prostu za wąsko.
Jeśli już to lepiej wchodzić w stałki typu 24mm, lub 28mm, ewentualnie 35 (tyle, że 35 są strasznie drogie )
Popatrz na allegro po ile sa takie obiektywy np... a jednego obiektywu do wszystkiego to nie ma i jeszcze zeby byl dobry i ladne zdiecia robil haha
kubuleczek3 napisał(a):
a takie stalki to w jakiej cenie ??
aha
ta najtansza jest cos warta ?? czy lepiej za taka kaske kupic sobie zmiennoogniskowy ??
Skoro masz KITa, to dokup do niego jeszcze jakieś tele (proponuję Flintę, czyli Minolta 70-210/4) i będziesz miał dobry zestaw na początek. Będziesz robił zdjęcia to łatwiej stwierdzisz czego Ci brakuje i wtedy to kupisz
moglbys dac jakiegos linka ??
kubuleczek3 napisał(a):