Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich !!
ponieważ jestem amatoram potrzebuje porady otóż zamierzam kupic obiektyw do nowo nabytej a300 (posiadam juz 18-70) i zastanawiam sie nad 70-210 lub 70-300 i nie wiem na co głównie wzracać uwage nie chce też zeby był zbyt drogi bo budżet mam ograniczony. znalazłem pare aukcji na allegro i przeróżne firmy jaką byście mogli mi polecić bo wacham sie miedzy (sigma a tamron) lub oryginalny Sony.
Może macie inne propozycje miejsca zakupu lub obiektywu. Obiektyw nie koniecznie musi byc nowy.
zamierzam robic głownie macro i krajobrazy.
bipi napisał(a):
lub oryginalny Sony.
Jednak na taki wydatek jeszcze mnie nie stać. Też rozwarzałem tą opcje z kupnem nowego elpszego ale narazie myśle ze możę i wystarczy mi coś tanszego aby uczyć się +/- fotografowania.
Ale dzieki za zainteresowanie tematem.
Podepnę się pod temat i zapytam też o obiektywy który z tych obiektywów wybrać i czy są one coś wartę jak dla amatora który chce uzupełnić komplet z kitowym obiektywem
SIRIUS AF MC 70-210 mm F4-5.6
TOKINA 35-200 AT-X SD 3,5-4,5
SIGMA 70-210 f/4.0-5.6 UC-II
Powiem tylko że cena ich nie przekracza 250 zł co myślicie czy warto czy nie?
bipi, mogę polecić obiektyw, którego sam używam: sigma 70-300/4-5,6 APO posiada funkcję macro z odwzorowaniem 1:2 i jest trochę lepszy od SONY 75-300/3,5-5,6 (nieco ostrzejszy i mniejsze abberacje chromatyczne APO!)
Wynalazków wymienionych przez alfa300 nie znam, ale chyba, z uwagi na cenę, nie są najlepsze. Niestety w fotografii jest tak, że można kupić tanio i godzić się z niższą jakością, albo super jakość i duże pieniądze.
Tadeusz napisał(a):
Wynalazków wymienionych przez alfa300 nie znam, ale chyba, z uwagi na cenę, nie są najlepsze. Niestety w fotografii jest tak, że można kupić tanio i godzić się z niższą jakością, albo super jakość i duże pieniądze.
Alf300 napisał(a):
Może powiedział byś mi czy w takim razie zainteresować się tym Minolta 75-300 f/4.5-5.6 (D)
co prawda jest srebrny ale co o tym sądzić