Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich !!
ponieważ jestem amatoram potrzebuje porady otóż zamierzam kupic obiektyw do nowo nabytej a300 (posiadam juz 18-70) i zastanawiam sie nad 70-210 lub 70-300 i nie wiem na co głównie wzracać uwage nie chce też zeby był zbyt drogi bo budżet mam ograniczony. znalazłem pare aukcji na allegro i przeróżne firmy jaką byście mogli mi polecić bo wacham sie miedzy (sigma a tamron) lub oryginalny Sony.
Może macie inne propozycje miejsca zakupu lub obiektywu. Obiektyw nie koniecznie musi byc nowy.
zamierzam robic głownie macro i krajobrazy.
Tadeusz napisał(a):
Tylko kupując używkę zwracaj uwagę na parę szczegółów: czy w środku nie ma paprochów i czy tylna (ta od strony aparatu) soczewka nie jest porysowana, czy wszystko kręci się bez zacięć i nadmiernych luzów. Jak jest OK to brać.
Alf300 napisał(a):
Jeszcze bym cię pomęczył jak można bo sprzedawca oferuje mi jescze Tamrona AF 28-200 3.8-5,6 Aspherical (ale tego bez LD) i czy o tym szkle coś wiesz
A co powiedzie na mopja propozycjie? TAMRON:
Producent: Tamron
Nazwa: AF 70-300 mm f/4-5.6 Di LD Macro
Typ obiektywu: Teleobiektyw zoom
Rodzaj mocowania: Minolta/Sony
Konstrukcja obiektywu: 13 elementów / 9 grup
Ilość listków przysłony: 9
Wbudowany stabilizator obrazu: nie
Zakres ogniskowych : 70-300
Światło: f/4-5,6
Minimalna wartość przysłony: 32
Minimalna odległość ustawienia ostrości : 0,95
Powiększenie maksymalne: 1:2
Kąt widzenia obiektywu: 34,21-8,15°
Tryb makro: tak
Średnica filtra : 62
Wymiary obiektywu : 76,6 x 116,5
Ciężar obiektywu : 435
Uzywam go i jestem zadowolony pomimo swiadomosci ze nie jest to gorna polka i mozna sie wielu spraw doczepic:-)
PiterSam
jak możesz daj próbkę fotek z tego Tamrona ... Ja normalnie już zwariowałem czym więcej czytam o obiektywach to człowiek waruje.
Już sam nie wiem co wybrać generalnie co czytam to wszystko jest bleee a czym drożej tym lepiej ..
Już prawie zawisłem na flincie ale jak jeszcze poczytam to w 4k się nie zmieszczę