anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

dobór obiektywu do Alpha 300/350

bipi-----
Początkujący

dobór obiektywu do Alpha 300/350

Witam wszystkich !!
ponieważ jestem amatoram potrzebuje porady otóż zamierzam kupic obiektyw do nowo nabytej a300 (posiadam juz 18-70) i zastanawiam sie nad 70-210 lub 70-300 i nie wiem na co głównie wzracać uwage nie chce też zeby był zbyt drogi bo budżet mam ograniczony. znalazłem pare aukcji na allegro i przeróżne firmy jaką byście mogli mi polecić bo wacham sie miedzy (sigma a tamron) lub oryginalny Sony.
Może macie inne propozycje miejsca zakupu lub obiektywu. Obiektyw nie koniecznie musi byc nowy.
zamierzam robic głownie macro i krajobrazy.

76 ODPOW. 76
PiterSam-----
Początkujący

Nie ma sprawy postaram sie jutro wieczorem cos umiescic:-))

Alf300
Początkujący

PiterSam

Baśka już lepsza nawet fajna ... ale takie fotki można wykonać z kita na upartego hehehe jak baśki oswojone i z orzeszkiem podlecisz to fotkę cykniesz . Mi raczej chodzi o to aby zobaczyć jak wychodzą fotki w całym zakresie .

jeden sprzedawca jak mi przysłał fotki najpierw robione z balkonu taki typowy krajobraz było ok ale jak przybliżył na tuje rosnąca za balkonem to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać już wolał bym z kitem wyjść z domu i tuje z bliska z fotografować

PiterSam-----
Początkujący

Wiem oczym mowisz ale na takie fotki musisz poczekac do jutra:-) a i nie bede tui fotografowal obiecuje:-)

Alf300
Początkujący

He he he oka :D zapodam ci fotki z tamrona 28-210 którego tak skutecznie odradził mi Tadziu

o to sławetne tuje za balkonu


Normalnie z Kita zrobię o wiele lepsze fotki niż z tego tamrona... Dobrze się zapytać na forum doświadczonych kolegów bo aby robić takie fotki jak te które zamieściłem to chyba nie warto było by kupować alfy

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

rozumiem, że te zdjęcia są od kogoś, kto wystawiał obiektyw na sprzedaż...